....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
U mnie są te drugie i niby są zaginane ale z zaginaniem mają niewiele wspólnego i też trzeba kleić a miały pasować idealnie
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Roxon40, też miałem te drugie.. Osobiście w Kielcach odbierałem i też słyszałem, że będą pasować bez problemu. G#@no prawda! Niestety nie jestem "mistrzem kropelki" i popsułem całe zegary
No ja wogóle nie jestem mistrzem takich detali ale udało się i wyszedłem bez szwanku
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Tego ci nie powiem. Zastosowałem się do opinii większości
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
no to ja chyba jako jedyny z wypowiadających się w sprawie ringów miałem farta z tymi zaginanymi ... klej nie był potrzebny ... szybka nie zniszczona .... a alu ringi jak siedziały tak siedzą i ani drgną
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
No to moje raczyły dziś odpaść Jadę sobie i patrzę na licznik i myślę cholera znów klej jakoś dziwnie widać spod ringów. Przyglądam się odkładnie a one sobie wypadły. No więc rozbiórka licznika, klejenie i zaginanie rantów są teraz jak przyspawane nie do ruszenia
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb