[ALL] Tuning TDI

Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Belgia

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Scyzor »

Najlepiej by bylo oddac koncowki z korpusami do zakladu ktory posiada odpowiedni sprzet do pomiaru OBU cisnien otwracia jakim jest EPS200 Boscha.

Nie jest to tania impreza ale jest to jedyny sposób na sprawdzenie obu cisnien.
Wiekszosc reguluje tylko pierwsze bo latwo to zrobic i nie wymaga to drogiego sprzetu.

W miare swiezy korpus trzyma jako tako te drugie 300bar ale pewnosci nie ma.

Dodam jeszcze ze szkoda sie bawic w 216tki. Zalozylem 230tki i po tygodniu zalowalem ze nie kupilem 260tek. Mowili mi w Polsce ze za duze, ze bedzie lalo wiadrem itp.. A z kolei na swiatowym forum tdiclub kazdy pisal ze ponizej 260tek nie ma sensu.. nawet 260tki mozna ustawic tak ze bedzie to jezdzilo bezdymnie na seryjnym osprzecie.

TDI 110 ma 205tki to jest raptem 5% roznicy. 15-20km mocy i tyle.
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartosz_n »

Scyzor, gdy napisałem do pewnej firmy z zapytaniem o wtryski 0,260 to się Panowie zdziwili , że chcę to do AFN-a montować :-)
Ale co tam albo grubo albo wcale :mrgreen:
k
kuba1987
Forumowicz
Posty: 85
Rejestracja: 22 maja 2014, 21:07
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Łódz

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kuba1987 »

Nie celuje w dużą moc max 130-140 km wiec myślę że 216 wystarcza
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

kuba1987 pisze:Nie celuje w dużą moc max 130-140 km wiec myślę że 216 wystarcza

Tyle zrobisz samym programem i nie potrzeba 216. Za rozpylacze + ustawienie ciśnień (co jest bardzo ważne) zapłacisz więcej jak za program w renomowanej firmie.
Awatar użytkownika
Scyzor
Forumowicz
Posty: 134
Rejestracja: 08 lis 2011, 14:54
Auto: VW Golf 3 Variant
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Belgia

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Scyzor »

Bartosz_n
260tki ustawione na 200/350bara i bedzie smigac jak talala na brd i 1.5 bara (limit seryjnego mapsensora)
Wyjdzie 160-170km przy znikomym dymieniu i z zapasem ropy. Bedziesz mial duzo krotszy czas wtrysku niz 216tki ustawione na maxa.
B
Bartosz_n
Forumowicz
Posty: 728
Rejestracja: 13 wrz 2011, 16:32
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9.TDI
Lokalizacja: Warszawa

[ALL] Tuning TDI

Post autor: Bartosz_n »

Scyzor, no właśnie o to mi chodzi :-)
A 1,5 bara nie robi zbytnio wrażenia na BRD :-).
Pompa też zostanie seryjna , trochę poczytałem w necie i faktycznie ludzie ładne moce wykręcają na ori .
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Tuning TDI

Post autor: skrzysieks »

Panowie Alh z 2003 roku idzie po kablu czy trzeba lutować?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[ALL] Tuning TDI

Post autor: vwir »

Podeślij numer sterownika silnika.
Awatar użytkownika
kornat
Forumowicz
Posty: 2452
Rejestracja: 13 lis 2009, 21:48
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Tarnobrzeg

[ALL] Tuning TDI

Post autor: kornat »

skrzysieks, jeżeli masz sterownik z końcówką 012 lub 019 to idzie po kablu. ECU 018 się lutuje.
s
skrzysieks
Forumowicz
Posty: 819
Rejestracja: 07 sty 2012, 09:05
Auto: Opel
Model: Insignia
Lokalizacja: Krosno

[ALL] Tuning TDI

Post autor: skrzysieks »

a to nie mam jak sprawdzić teraz sterownika jaki mam. Vwir Jak będę u Ciebie to sprawdzimy ;)
ODPOWIEDZ