Najlepiej by bylo oddac koncowki z korpusami do zakladu ktory posiada odpowiedni sprzet do pomiaru OBU cisnien otwracia jakim jest EPS200 Boscha.
Nie jest to tania impreza ale jest to jedyny sposób na sprawdzenie obu cisnien.
Wiekszosc reguluje tylko pierwsze bo latwo to zrobic i nie wymaga to drogiego sprzetu.
W miare swiezy korpus trzyma jako tako te drugie 300bar ale pewnosci nie ma.
Dodam jeszcze ze szkoda sie bawic w 216tki. Zalozylem 230tki i po tygodniu zalowalem ze nie kupilem 260tek. Mowili mi w Polsce ze za duze, ze bedzie lalo wiadrem itp.. A z kolei na swiatowym forum tdiclub kazdy pisal ze ponizej 260tek nie ma sensu.. nawet 260tki mozna ustawic tak ze bedzie to jezdzilo bezdymnie na seryjnym osprzecie.
TDI 110 ma 205tki to jest raptem 5% roznicy. 15-20km mocy i tyle.
Scyzor, gdy napisałem do pewnej firmy z zapytaniem o wtryski 0,260 to się Panowie zdziwili , że chcę to do AFN-a montować
Ale co tam albo grubo albo wcale
kuba1987 pisze:Nie celuje w dużą moc max 130-140 km wiec myślę że 216 wystarcza
Tyle zrobisz samym programem i nie potrzeba 216. Za rozpylacze + ustawienie ciśnień (co jest bardzo ważne) zapłacisz więcej jak za program w renomowanej firmie.
Bartosz_n 260tki ustawione na 200/350bara i bedzie smigac jak talala na brd i 1.5 bara (limit seryjnego mapsensora)
Wyjdzie 160-170km przy znikomym dymieniu i z zapasem ropy. Bedziesz mial duzo krotszy czas wtrysku niz 216tki ustawione na maxa.
Scyzor, no właśnie o to mi chodzi
A 1,5 bara nie robi zbytnio wrażenia na BRD .
Pompa też zostanie seryjna , trochę poczytałem w necie i faktycznie ludzie ładne moce wykręcają na ori .