Witam, mi dziś przy okazji wymiany rozrządu zatkali EGR i takie problemy mam małe.
1. Samochód niby bardziej żwawszy, ale powiedzmy np. gaz do końca i muli, puszczam trochę gaz i łapie kopa dopiero. Myślałem, że to może przez nie zatkany wężyk, który do EGR idzie? Nie sprawdzałem jeszcze, ani nie pytałem czy zatykali.
2. Druga sprawa to dużo wolniej się nagrzewa, trochę masakra, bo wcześniej po 5-6km miałem 90st, a teraz 10 albo i lepiej (na trasie), lub po minucie postoju temperatura spada już o jedną kreskę (temp.zewn. -7C).
3. Jakoś dziwnie się gasi auto, nie wiem jak to wytłumaczyć, po przekręceniu kluczyk jeszcze nie wiem 1s chodzi.
Ale pozytyw jest ustąpiły dziwne dźwięki i szarpania, o których pisałem w innym temacie.
cash pisze:2. Druga sprawa to dużo wolniej się nagrzewa, trochę masakra, bo wcześniej po 5-6km miałem 90st, a teraz 10 albo i lepiej (na trasie), lub po minucie postoju temperatura spada już o jedną kreskę (temp.zewn. -7C).
Gorące spaliny EGR cofał do komory spalania przez co silnik się szybciej nagrzewał
Ja także mam zaślepiony EGR i u mnie też się nagrzewa mniej wiecej przy takim przebiegu po odpaleniu
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
cash, sprawdź wężyki od podciśnienia klapy gaszącej może masz jakiś pęknięty i wtedy będzie Ci telepało silnikiem przy gaszeniu, jak i możesz mieć właśnie problemy przy przyspieszaniu. Co do nagrzewania u mnie jest tak samo dlatego zamontowałem podgrzewacz cieczy chłodzącej.
Przecież hamulce są połączone do podciśnienia Spróbuj w słomce zrobić dziurke szpilką a później cokolwiek się przez nią napić Albo skoro jeździsz dieslem to innaczej powiem, próbowałeś kiedyś spuszczać paliwo dziurawym wężem?
Zatkasz wężyk wszystko wróci do normy, polecam kulkę z jakiegoś łożyska
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*]
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*] ------------------------------ Jest:
BMW E46 XD M57D30 "Karwan"
BMW E39 M54B25 "Na Leniu" ------------------------------
Kitaj pisze:Przecież hamulce są połączone do podciśnienia Spróbuj w słomce zrobić dziurke szpilką a później cokolwiek się przez nią napić Albo skoro jeździsz dieslem to innaczej powiem, próbowałeś kiedyś spuszczać paliwo dziurawym wężem?
Zatkasz wężyk wszystko wróci do normy, polecam kulkę z jakiegoś łożyska
Nie no tak Rozumiem, czyli serwo nie dostaje podciśnienia i wszystko przez ten nie zatkany wężyk Ok dziś zatkam, myślałem, że jeszcze coś innego jest nie tak , dzięki