Mój AHF na samym chipie ma 150KM. Więc nie ma reguły. Jasne, że lepiej wkładać bardziej przyszłościowe graty, ale koszt jest wtedy znacznie wyższy. A jeśli celujesz w 170KM to musisz się liczyć z fmic, turbo ARL, map sensor, itp, a to już konkretne koszty. Wtryski już też wtedy lepiej 230, bo na 216 zacznie brakować. A kupując używane 216 tak samo można się wpakować na minę jak na używanych od ASV/AHF. Tak naprawdę to 216 dają tyle, że można bardzo ładnie poprowadzić moment i moc przy pozostałych seryjnych gratach. A jeśli myślimy o czymś więcej niż 150-160KM to już lepiej kupić wtryski 230.
Zacznijmy od tego, że wynik a wynik to czasem różnica. Duża jest różnica w jeździe jest w dwóch różnych autach o tej samej mocy a inaczej poprowadzoną mocą i momentem.
Moim zdaniem trzeba się zastanowić czego się oczekuje od auta i jakie się ma fundusze. Jeżeli masz mały fundusz to pakuj wtryski z ASV bo są młodsze i miały wyższe ciśnienie przed wtrysku. Oczywiście szukałbym ze sprawdzonych źródeł wtrysków bo można się nadziać. Po programie i tak jest znacząca różnica.
vwir pisze:Tak naprawdę to 216 dają tyle, że można bardzo ładnie poprowadzić moment i moc przy pozostałych seryjnych gratach.
Jeszcze bym dodał, że tych paru koniach więcej będzie mniej dymu. Ale za to 216 są głośniejsze od 205.
Kitaj pisze:Ale i tak podejrzewam że jakby kogoś wsadzić do auta na ASV i na 216 to nie wyczułby różnicy, różnica wyjdzie na wykresie i to niedużo
Zależy kogo byś wsadził i kto by pisał program. Również stan osprzętu, dawniej normą było z AHF/ASV ponad 140KM i 320Nm gdzie w chwili obecnej już większość ma 135-140KM i ok. 300Nm.
Ja obstawiałem aby po 216 wyszło te 145KM i 300Nm a zostałem zaskoczony i wyszło 154,9KM oraz 306,7Nm
Antek1987 pisze:W sobotę jadę do Otwocka na korektę softu, zobaczymy ile wyjdzie po założeniu 230 i pompy 11mm. Oczywiście jak wszystko pójdzie ok wkleję wykres
u mnie praktycznie na tym fmicu nie ma opcji zeby zagotowac dolot nie czuje wogole muła tak jak miałem kiedyś smic'a.
Robiłem dwa razy logi i nigdy nie podniosła sie temp w dolocie o 25 stopni niż na zewnatrz przy mocnym upalaniu.
U mnie auto jedzie przez 15sekund obciazenia na zimnym smic. Potem jest LIPA.
Pora na DUZY fmic i SZEROKI wydech.. bo jak narazie ciagle seria
Na zachete kolegom w kierunku wiekszej mocy napisze skromnie ze tylko w tym tygodniu Toledo siedzialo na zderzaku z porsche 911 carrera 4s 996, Jeep cheroke SRT8. Obaj od ok 120km/h do 220km/h. A wczoraj nowy golf 7 GTI performance zostal prawie o dlugosc tira od 120km/h do ponad 200km/h
Panowie do modow, Toledo na to zasluguje i ma do tego predyspozycje.