każdy lubi co innego, ja wolę dźwięk silnika benzynowego a szczególne powyżej 4tyś obr do tego przy silniku 2,3 zmienne fazy rozrządu i dźwięk 5 cylindrów.. to dopiero jest fun...
marek_igor, to powiedz z jaką prędkością jechałeś że takie spalanie osiągnąłeś, obstawiam, że 90-100?
a tak na marginesie co do spalania to jednak Twoja średnia z komputera pokładowego to jak pisałeś 6,4 na dystansie ok 3500 km, na moim przykładzie średnie spalanie wyliczone bardzo dokładnie z tankowań i przebiegu na dystansie około 5500km to 10,85 ltr, nie wiem po ile tankujesz ON ale mi średni koszt przejechania 100 k z uwzględnieniem PB wychodzi 29-30zł za 100 km a więc nawet gdyby ON była po 5 zł to Twoje koszta będą większe.. ale to już zależy nie tylko od auta ale od stylu jazdy i tego gdzie kto jeździ czy trasa, czy miasto itd... co nie zienia faktu, że LPG się opłaca... ale nie zmienia też faktu że zamiast 1,8 125KM czy 1,6 ~100KM w LPG wolał bym 1,9 90-110 KM ze względu na moment obrotowy którego 1,6 i 1,8 nie zapewniają na odpowiednim poziomie jak dla mnie... choć zależy czego kto oczekuje... ja na następce toledo mam upatrzone volvo s60 T5 czyli benzyna 2,3 turbo 250KM w serii... ale to tak na marginesie