[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

Podeślij logi w odpowiednim temacie. Co to znaczy późno wstaje? Od jakich obrotów wciska w fotel?
M
Marcin_Toledo
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2014, 22:29

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Marcin_Toledo »

Miałem na myśli pózno wstaje że pózno zaczyna wciskać w fotel. Tak jak wcisne to tak porządnie od 2600~ dopiero kopa średnio ma od ok 3tys obr. Podmieniałem dzisiaj z kumpla audi przepływke o tych samych numerach co prawda silnik 2.0 tdi 140km ale dalej to samo zero różnicy.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: vwir »

No właśnie chodziło mi o to, co masz na myśli pod pojęciem 'późno'. 2600 obrotów to o jakieś 1000 za późno dla seryjnej suszarki z ARLa. Zrób logi i wrzuć do tematu z logami.
M
Marcin_Toledo
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2014, 22:29

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Marcin_Toledo »

Logi potrzebne sa 3,10,11 i od 1500 obr do 4200 na 3 biegu tak ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Potrzebne są: 3, 8 i 11. Tak jak napisałeś, na 4 biegu również możesz zrobić dla porównania.
M
Marcin_Toledo
Forumowicz
Posty: 42
Rejestracja: 21 paź 2014, 22:29

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Marcin_Toledo »

Chłopaki powiedzcie mi jedną rzecz. Jeśli chodzi o problem związany z mocą że auto słabo ciągnie od dołu nie raz dobrze nie raz słabo to jakie potrzeba logi dynamiczne. Jeden napisał 3,10,11 a drugi co innego i teraz już nie wiem sam jakie logi zrobić trzeba. Dzięki za informacje ;) i podobno na 3 biegu od 1500 obr do 4200 obr
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: Sony »

Marcin_Toledo, jeśli nie masz pojęcia jak zrobić logi to poczytaj sobie ten temat:
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=53752

Napisałem Ci jakie logi trzeba zrobić, więc nie rozumiem po co drugi raz zadajesz bezcelowo to samo pytanie :-?

Tutaj masz temat, gdzie należy logi zamieścić:
viewtopic.php?p=158335#158335
c
czardasz11
Forumowicz
Posty: 5
Rejestracja: 07 cze 2015, 18:38
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Gdańsk

[1M] Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: czardasz11 »

Witam, widzę że nie tylko mi turbawka odpadła.pedał po bruku jedzie a mój Tolek jak ten ślimak powoli dostojnie. Diagnoza turbawka do d......y. Jutro wymiana na regenerowaną a potem się zobaczy jak jedzie. :-)
Słowa kunsztowne, słowa piękne bledną - wobec prostego co trafia w sedno
m
maso01
Forumowicz
Posty: 46
Rejestracja: 05 gru 2009, 11:40
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI AHF
Lokalizacja: Białystok

Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: maso01 »

Witam wszystkich, mam nietypowy problem. Otóż od dłuższego czasu niedomagała mi turbinka (przynajmniej tak myślałem), po przekroczeniu 120-140 km/h włączał się tryb awaryjny i rozłączało turbinę. Ostatnio zauważyłem (usłyszałem) dziwny pęd powietrza przy przyśpieszaniu i prawdopodobnie jest to przepalony tłumik pod komorą silnika, ale wracając do turbiny, od czasu tego przebicia turbina zaczęła normalnie działąć już się nie rozłącza. I tu pytanie, czy problemy z turbina mogły byc spowodowane zapchanym tłumikiem (słabym odprowadzaniem spalin) ? Ktoś może miał podobne awarie?
pozdrawiam
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Problemy z TURBOsprężarką

Post autor: irocket »

Ktoś na vag-podkarpacie miał podobnie, auto zamiast 90KM miało nieco ponad 60, nie wiem co się tam zrobiło w wydechu, ale to jego wina była
Obrazek
ODPOWIEDZ