Miałem na myśli pózno wstaje że pózno zaczyna wciskać w fotel. Tak jak wcisne to tak porządnie od 2600~ dopiero kopa średnio ma od ok 3tys obr. Podmieniałem dzisiaj z kumpla audi przepływke o tych samych numerach co prawda silnik 2.0 tdi 140km ale dalej to samo zero różnicy.
No właśnie chodziło mi o to, co masz na myśli pod pojęciem 'późno'. 2600 obrotów to o jakieś 1000 za późno dla seryjnej suszarki z ARLa. Zrób logi i wrzuć do tematu z logami.
Chłopaki powiedzcie mi jedną rzecz. Jeśli chodzi o problem związany z mocą że auto słabo ciągnie od dołu nie raz dobrze nie raz słabo to jakie potrzeba logi dynamiczne. Jeden napisał 3,10,11 a drugi co innego i teraz już nie wiem sam jakie logi zrobić trzeba. Dzięki za informacje i podobno na 3 biegu od 1500 obr do 4200 obr
Witam, widzę że nie tylko mi turbawka odpadła.pedał po bruku jedzie a mój Tolek jak ten ślimak powoli dostojnie. Diagnoza turbawka do d......y. Jutro wymiana na regenerowaną a potem się zobaczy jak jedzie.
Słowa kunsztowne, słowa piękne bledną - wobec prostego co trafia w sedno
Witam wszystkich, mam nietypowy problem. Otóż od dłuższego czasu niedomagała mi turbinka (przynajmniej tak myślałem), po przekroczeniu 120-140 km/h włączał się tryb awaryjny i rozłączało turbinę. Ostatnio zauważyłem (usłyszałem) dziwny pęd powietrza przy przyśpieszaniu i prawdopodobnie jest to przepalony tłumik pod komorą silnika, ale wracając do turbiny, od czasu tego przebicia turbina zaczęła normalnie działąć już się nie rozłącza. I tu pytanie, czy problemy z turbina mogły byc spowodowane zapchanym tłumikiem (słabym odprowadzaniem spalin) ? Ktoś może miał podobne awarie? pozdrawiam