Logi z VAGa i prośba o diagnozę

r
rafi-rad111
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 wrz 2015, 18:46
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Radom

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: rafi-rad111 »

witam. Czy ktoś może zobaczyc te logi i powiedziec co jest, bo nie chce sugerowac odp. dziki z góry

Szukałem na forum ale nikt nie odpisuje.
załączam pod spodem. Pozdrawiam Rafał Radom
DYNAMICZNE:
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_234040.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_234039.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_234038.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_234037.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_234036.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_234035.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_234042.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_234041.html

STATYCZNE:
Grupa 000: http://vaglog.pl/log_201020.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_201021.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_201022.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_201023.html
Grupa 007: http://vaglog.pl/log_201024.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_201025.html
Grupa 010: http://vaglog.pl/log_201026.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_201027.html
Grupa 018: http://vaglog.pl/log_201029.html
Grupa 013: http://vaglog.pl/log_201028.html
Grupa 023: http://vaglog.pl/log_201030.html
bardzo prosze bo na niskich obrotach jest tak jakby turbo nie ładowało. Taki słaby jakiś, Pozatym chyba ok. To mój 1 disel.
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie wiem o czym w ogóle piszesz. Turbina ładuje bardzo ładnie, przy 1700 obr jest już zadane ciśnienie.
Awatar użytkownika
irocket
Forumowicz
Posty: 1132
Rejestracja: 03 sie 2013, 12:46
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 1.9TDi 1Z
Lokalizacja: Rzeszów / Krosno

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: irocket »

Diesel tak ma, że jak mu wciśniesz od małych obrotów, to najpierw nic, później nic, a następnie wgniata w fotel, tak od 1500-1800 rpm :D
Obrazek
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Nie tyle diesel, ile każdy turbodoładowany silnik. Dopóki nie wytworzy tyle spalin, żeby napędzić turbinę, to nic się nie dzieje. A potem kop w plecy.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

rafi-rad111, jakbym się już miał bardzo do czegoś przyczepić to jedynie do faktu, że przepływka w logu 008 przy 3k obrotów ma trochę małą wartość.
Co do "późnego" Twoim zdaniem wstawania to najpierw poczytaj o charakterystyce pracy silnika z turbodoładowaniem :D
r
rafi-rad111
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 27 wrz 2015, 18:46
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Radom

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: rafi-rad111 »

Witam.
Bardzo dziekuje za odpowiedzi i Pozdrawiam
Czyli tylko sie przyzwyczaic i jeździc.
Jesze raz dzieki i szerokości
Rafał.
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

koledzy podpowiecie coś jeszcze? nadal mam problem ze słabym dołem :(
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Podmieniałeś zaworki? Zrobiłeś logi z podmienionymi?
o
organiser
Forumowicz
Posty: 19
Rejestracja: 19 lip 2015, 22:54
Auto: Seat Toledo 2
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Poniatowa

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: organiser »

tak podmieniłem n75 z n18 a nawet z pompą vacuum, bez żadnej różnicy, przy vacumie miałem bardzo luźny króciec ,latał na boki, obstukałem młoteczkiem i obkleiłem poxipolem, już myślałem że to była przyczyna ale jednak nie, może vacum jest rypnięty i nie daje odpowiedniego podciśnienia? czy są dwa rodzaje tych pomp vacuum że jedna jest taka że można do niej podłączyć wężyk od paliwa i wąż do serwa i taka że tylko wąż do serwa?

log po naprawie króćca pompy vacuum
zrobiłem loga tylko już nie pamiętam czy na podpiętym vacuum czy n75,ale chyba na n75 bo by przeładował na podpietym vacuum przy takich obrotach

http://vaglog.pl/log_235999.html

miałem ostatnio taki błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
czy np moje objawy mogły by być przez czujnik g71? u mnie siedzi on chyba przy IC
a może za mała dawka paliwa?
Awatar użytkownika
vwir
Zasłużony
Posty: 2838
Rejestracja: 20 lis 2009, 09:58
Auto: DS5, Leaf
Model: 2.0HDI, EE
Lokalizacja: okolice Krosna

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: vwir »

Olej na razie to powolne wstawanie. Większym problemem jest przeładowanie, które masz w zasadzie w całym zakresie (powyżej 2-3 tys obrotów). Zrobiłeś logi z tymi podmienionymi zaworkami?
ODPOWIEDZ