tak podmieniłem n75 z n18 a nawet z pompą vacuum, bez żadnej różnicy, przy vacumie miałem bardzo luźny króciec ,latał na boki, obstukałem młoteczkiem i obkleiłem poxipolem, już myślałem że to była przyczyna ale jednak nie, może vacum jest rypnięty i nie daje odpowiedniego podciśnienia? czy są dwa rodzaje tych pomp vacuum że jedna jest taka że można do niej podłączyć wężyk od paliwa i wąż do serwa i taka że tylko wąż do serwa?
log po naprawie króćca pompy vacuum
zrobiłem loga tylko już nie pamiętam czy na podpiętym vacuum czy n75,ale chyba na n75 bo by przeładował na podpietym vacuum przy takich obrotach
http://vaglog.pl/log_235999.htmlmiałem ostatnio taki błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
czy np moje objawy mogły by być przez czujnik g71? u mnie siedzi on chyba przy IC
a może za mała dawka paliwa?