Toledo II z silnikiem 1.6

Toledo II generacji
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Danielek.
Forumowicz
Posty: 1853
Rejestracja: 11 kwie 2011, 21:34
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9
Lokalizacja: WA

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: Danielek. »

Auto 1 upier... srodek pospawana oslona stacyjki.
Reszta to troche bidne wersje szczegolnie 1.6 z tylu szyby na korbe brak climatronica.
W silnikach 1.6 byly wadliwe skrzynie biegow ale w jakim oznaczeniu konkretnie nie pamietam.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: Roxon40 »

Z tych co podałeś zainteresowałbym się pierwszym i czwartym.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
Awatar użytkownika
MagRaf
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:59

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: MagRaf »

Jesli mam byc szczery zaden. Silniki sa bardzo paliwożerne. 1.6 jest za slaby a 1.8 ma kumpel i jezdzac po miescie nie moze zejsc ponizej 12l/100km. radzilbym kupic rok starszy samochod z silnikiem 1.9tdi. w trasie jest mozliwe zejscie ponizej 4l bo ja w tresie jezdzac normalnie mam spalanie ponizej 4,5l
Szczęśliwa para na dobre i na złe:)
s
siemionek78
Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:44

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: siemionek78 »

Mam Toledo z silnikiem 1.6 i 105 KM szalu nie ma jezeli chodzi o przyspieszenie ale nie narzekam za to na spalanie spokojna jazda w trasie to 6,5-7 literkow w miescie okolo 8,5 jak dla mnie spoko. Zastanow sie nad 4 i 5, ostatni z salonu od nas wiec wszystko mozna sprawdzic a to ze nie ma klimatronica no coz kwestia przyzwyczajenia moze.
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: Roxon40 »

MagRaf pisze:radzilbym kupic rok starszy samochod z silnikiem 1.9tdi. w trasie jest mozliwe zejscie ponizej 4l


Tak tylko że jak jeździ dużo po mieście to za chwilę będzie płakał że nie ma mocy bo turbo się zawiesiło.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
m
mcsurf
Forumowicz
Posty: 247
Rejestracja: 23 kwie 2010, 01:07

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: mcsurf »

znajomy chciał sprzedać Tolka z 2001 roku 1,8 benzyna/gaz, po wszystkich przeglądach wymianie świec, rozrządu itd. Jeśli jeszcze chce a Ty byś był zainteresowany to was spiknę.
Kolor czarny, oczywiście ABS, ESP, climatronik, oryginalne radio ze zmieniarką w schowku, wnętrze jasne to tyle co wiem jak z nim jeździłem.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM, 2000r
Awatar użytkownika
skaza24
Forumowicz
Posty: 219
Rejestracja: 17 maja 2009, 22:50

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: skaza24 »

siemionek78 pisze:Mam Toledo z silnikiem 1.6 i 105 KM szalu nie ma jezeli chodzi o przyspieszenie ale nie narzekam za to na spalanie spokojna jazda w trasie to 6,5-7 literkow w miescie okolo 8,5 jak dla mnie spoko.


Zgadza sie i jak to pewno powiecie każdy chwali swoje :D

Mi te 1.6 105 KM pasuje i nawet nie myśle go gazować przy tej cenie paliwa bo szkoda mu teraz mieszać jak naprawde spalanie jest na poziomie i silniczek hula jak ta lala .

Może coś więcej napisze o tym 1.6 bo już nastukałem na nim prawie 40 tyś i troche go poznałem że tak powiem dożyłem się znim a mam tez porównanie do 1.9 tdi 110 KM tylko w passacie bo do parcy z kolega nim jeżdze .

Więc tak zaczne od minusów na moją niekorzyść

-Faktycznie niema co porównywać przyśpieszenia ładnie sie zbiera te słynne TDI :D od niskich obrotów że az miło - ale tutaj dodam na obrone że jak odpowiednio się kręci 1.6 żeby przy redukcji nie spadło poniżej 3 tys obr. tez ładnie idzie i nie kopci z rurki :D ale że tak powiem to juz troche sportowa jazda :D a nie o to w tym chodzi ;) no i pewno wir w baku przy takiej jeździe ale czasem można ;) no i przy takich obrotach już silniczek ładnie pomrukuje :D

- spalanie to wiadomo jakiś literek mu wychodzi mniej w średniej tylko wiadomo pasior cięższy w dodatku jeszcze .
ale na obrone znów ;D - tragedii nie ma i tez można osiągnąć niezłe wyniki tylko wiadomo prawa noga delikataniej musi pracować .
Tankuje z reguły za 100 to daje niecałe 20 litra przy tej cenie paliwa i robie na tym 290-300 km (jest w tym znaczna ilość po mieście ) tylko przy spokojniejszej jeździe tak do 3-3,5 tyś obr. daje wynik ok.6,8 litra.
Na trasie nad morze i z powrotem 1400 km średnia wyszła 5.8 litra . takim wynikiem jestem zadowolony :lol: ( w tym roku zobacze jak wyjdzie :) )
Przy niekontrolowanej jeździe już sie robi więcej 250-270 km a to już jest 7,5 -8 litra
jak dla mnie nie jest to tragedia .
Z tego co zauważyłem to wir w baku sie robi przy wielkich prędkościach jechałem autostrada 140 km i przez cały ten odcinek 150-160 km/h wskazówka z baku leciał na łeb :D .
Komputra nie ma to nie wiem jakie było spalanie w tym momencie ;)


No i kilka plusów na korzyść benzynki ;)

-Naprawde cichutki silniczek na wolnych obrotach prawie nie słyszalny w środku, w czasie jazdy dopiero zaczyna bardziej go słychać powyżej 2,5 tys obr tak praktycznie szum wiatru i kół .

- tu pewno goracy temat bo pewno zależy od egzemplarzu jaki sie trafi ale jak czytam te tematy na forum i widze jak kolega ciągle cos grzebie w tym TDi bo ciągle coś sie dzieje ma go rok a już pare razy był na warsztacie i niechce pisać ile go to już kosztowało :D .
Moja benzynka przez okres 2 lat 40 tyś km poza materiałami eksploatacyjnymi kosztowął mnie 250 zł . Padła cewka 120 zł i elastyczny łącznik na wydechu 130 zł. Cały koszt problemów

Krótki wniosek końcowy jesli ktoś nie klepie jakiś okropnych kilometrów to wątpliwe że TDi taniej wychodzi w eksploatacji biorąc jeszcze pod uwagę ceny jakie se życzą za te auta i te przebiegi prawdziwe :)

Pff ale sie rozpisałem :d
BCB 1.6 16V 105 KM

Komp: STAG-4 eko
Reduktor: AC R01
Wtrysk: HANA 2000

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=1249

Obrazek
Awatar użytkownika
MagRaf
Forumowicz
Posty: 121
Rejestracja: 04 cze 2011, 22:59

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: MagRaf »

Ja wczesniej jezdzilem fiatem bravo 1.8gt, silnik byl podkrecony, mial ok 160KM, autko wazylo nieco ponad tone. na biegach od 1-3 przy pedale w podlodze piszczaly gumy, licznik nim zamknolem, bylo 220 lub 240. przy ostrej jezdzie spalanie powyzej 20lna setke.
gdy przesiadlem sie na 1.9tdi bylem zniesmaczony tym ze to auto nie chce jechac, ale po roku przekonalem sie ze te osiagi sa zadowalajace, silnik jest wytrzymaly i mam wrazenie ze jezdze prawie za darmo :mrgreen:
Szczęśliwa para na dobre i na złe:)
s
siemionek78
Forumowicz
Posty: 119
Rejestracja: 30 paź 2010, 20:44

Toledo II z silnikiem 1.6

Post autor: siemionek78 »

Krótki wniosek końcowy jesli ktoś nie klepie jakiś okropnych kilometrów to wątpliwe że TDi taniej wychodzi w eksploatacji biorąc jeszcze pod uwagę ceny jakie se życzą za te auta i te przebiegi prawdziwe :)

Miod na moje serce :mrgreen: wszystko to swieta prawda i tylko prawda, bez tej trzeciej prawdy :) 1.6 16v PANY !!!!!
ODPOWIEDZ