a ja mam taki problem mam w aucie rozdzielkę podpiętą do gniazda zapalniczki i jak do jdnego gniazda jest podpięte cb a do drugiego podepnę gps to radio czeszczy radio mam alan 102. jakieś pomysły oprócz podpięcia bezpośrednio do aku? a ten filtr jest drogi?
Bez filtra się nie obejdzie. Mam dokładnie to samo zwłaszcza jak ładuję telefon. Filtr nie jest drogi zapytaj w elektronicznych sklepach.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Koledzy miałem podobny problem z radiem president taylor III tylko jak miałem jeszcze astrę II na gazie. Ani filtr ani podłączenie przez akumulator nie pomogło. Wraz ze wzrostem obrotów wzrasało pierdzenie w głośniku.Na początku myślałem ze to wina radia- 1,5 miesiąca w serwisie i tylko coś tam podregulowali i odesłali jako sprawne. Po rozmowie ze znajomym który trochę czai bazę na temat cb diagnoza:
Mi się wydaje że te zakłócenia to chyba leżą z reguły po stronie radia CB. U mnie Alan 87 jeździ w trzecim aucie i za każdym razem jest podpięty pod zapalniczkę bez filtrów i pracował z anteną stałą i magnesową i jedyne zakłócenia jakie zbierałem to ładowarka telefonu bo podłączona była przez roździelkę.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
No nie do końca. Jeżeli auto będzie siać zakłócenia to możliwe że sporo CB będzie pracować jak qpa. Dlatego ważne przez zakupem radia podjechać autem i podłączyć i zobaczyć jak to będzie działać. Taylor III które kupiłem nie czytając komentarzy i opinii użytkowników forum tematatycznych okazało się radiem bardzo łatwo łapiącym wszelakie zakłócenia. A wcześniej miałem Taylor II i działało pięknie w kilku autach.
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing
koti88 pisze:A wcześniej miałem Taylor II i działało pięknie w kilku autach.
No oto mi chodzi że bardziej to zależy od auta bo raczej mało prawdopodobne jest że ten Taylor II lub mój Alan 87 trafiał na auta co nie siały zakłóceń.
Jak radio jakieś liche to będzie w każdym aucie zbierało zakłócenia.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Choć Taylor III podobno też jest bardzo czuły na wszelakie zakłócenia. Zrobiony w troche innej technologii niż te wcześniejsze starsze nie do zajeban...... porządne radia. Czasami potrafi zebrać zakłócenia od skuterka przejeżdżającego obok.
Sztuką nie jest kupienie gotowego produktu, sztuką jest Customizing