![:mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Robią estetycznie, solidnie i myślą przy robocie - wszystko umiejscowione tak, żeby było i praktycznie i estetycznie, a zastrzeżenia małe można mieć do montażu (wtryski w Fiacie miałem na leżąco, żeby weszły pod osłonę plastikową co może ewentualnie wpłynąć na ich ciut niższą żywotność, ale to w perspektywie planowanego przebiegu dla tego auta do śmierci nie więcej niż 70-80tyś km może nie mieć żadnego znaczenia), a poza tym instalacja ładnie założona i działa przyzwoicie - korekty w normie, aczkolwiek auto jest wystrojone powiedzmy na 4+ lekko przelane u góry na OL, żeby było bezpiecznie dla silnika
![;-)](./images/smilies/004.gif)
![:-)](./images/smilies/001.gif)
Z Toledo plan jest taki, że w tym miesiącu zakładam i wiem, że tu gdzie zakładam w CL auto będzie wystrojone poprawnie, a wiosną/latem podjadę sprawdzić jak się auto zachowuje na LPG w OL z sondą AFR w wydechu i w razie czego w tym zakresie zrobi się lekkie korekty od tego co zostanie wystrojone i potem auto trafi na hamownię, żeby potwierdzić brak spadku mocy i momentu
![:-)](./images/smilies/001.gif)
Jak będę po montażu to wrzucę fotki jak te graty są zainstalowane, a zestaw będzie następujący:
sterownik: STAG300-6 ISA2
reduktor: AC-R01 czarny 150KM (pewniejszy niż wersja czerwona 250KM bo pozbawiony chorób wieku dziecięcego i sprawdzony, a czasami potrafi obrobić 170-180KM więc do 150KM w 2.3 V5 powinien być idealny)
wtryski: HANA2001 (prawdopodobnie czerwone)
wlew: pod klapką
Dziex - jestem na forum LPG od niecałego roku także warsztaty w okolicy mam obeznane, które polecane i świadomie decyduję się na montaż tam gdzie robiłem Fiata
![:-)](./images/smilies/001.gif)
Skaza24 wchodzi Ci tylko 35l LPG do butli w tolku ?
![:shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
To masakra jakaś strasznie mało...
![:roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)