[1M] Jaki gwint ?

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
Awatar użytkownika
marek_igor
Forumowicz
Posty: 2000
Rejestracja: 29 wrz 2011, 06:32
Auto: Alfa 166
Model: 2.4 jtd
Lokalizacja: Niepołomice

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: marek_igor »

Nie mam gwintu, ale kiedyś szukałem.
U nas z tych tańszych jest jeszcze
Master Sport i MTS
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: remiq »

MTS z tego, co się orientuję najlepiej wypada w tych porównaniach.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
rosol154
Forumowicz
Posty: 141
Rejestracja: 06 lis 2012, 22:05

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: rosol154 »

Ja od jakiegoś miesiąca jeżdżę na Tuning-art, kupiona używka na gwarancji. Po pierwszej jeździe miałem mieszane uczucia. Jazda ping-pong. Skakał, odbijał się od wszystkiego. Dopiero gdy się wszystko ułożyło jazda stała się przyjemna. Moim zdaniem do jady po mieście i trasie spokojnie wystarczy taki gwint. Jeśli ktoś chce na tor ruszyć to nie polecam, zbyt miękki jest ten gwint.
Awatar użytkownika
Chudy
Forumowicz
Posty: 282
Rejestracja: 08 wrz 2012, 18:58

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: Chudy »

Ja mam Ta-Technixa. Jak dla mnie jest całkiem komfortowo jak na gwint chociaż wiadomo, że nie ma nawet podejścia do produktów KW czy H&R, na których miałem okazję się przejechać w golfie 4. Typowo tani gwint z dość dużą regulacją wysokości ;-)
Awatar użytkownika
emceha
Forumowicz
Posty: 153
Rejestracja: 21 kwie 2013, 13:35
Auto: Toledo
Model: 1M
Lokalizacja: Arnhem (Holandia)

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: emceha »

Problem polega na tym, że MTS czy Tuning Art nie znajdę w NL. Ta Technix jak najbardziej. Ja bym z miłą chęcią załozył kit od Koni np 30/30 lub ciut więcej bo to zawsze markowe i głowa spokojniejsza ale za tą cenę to ja mam takie dwa gwinty :-(
s
szybki1
Forumowicz
Posty: 100
Rejestracja: 10 lut 2013, 09:48
Auto: -
Model: -
Lokalizacja: Auschwitz

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: szybki1 »

Sam dysponuje gwintem Veitec Hicon, bardzo polecam.
Komfort i właściwości proporcjonalne do ceny na ebayu... ;/

viewtopic.php?t=7293&start=0
link do fotek
Awatar użytkownika
Procent
Forumowicz
Posty: 142
Rejestracja: 20 sie 2012, 01:05

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: Procent »

ja w vw mk3 miałem tuning arta opuszczony o jakieś 5-6 cm i była masakra. Beton dosłownie, ale swoje też wytrzymał i uratował mi życie. MTS był bardziej komfortowy. lepiej uzywkę markową jak nówkę z china.
d
davidlive
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 28 paź 2013, 17:20

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: davidlive »

rafrut6 pisze:Polecam spręzyny Eibach Pro Kit bedzie fajnie w miare nisko i komfort do zaakaceptowania ;-)


nie polecam zdecydowanie, kat dla amortyzatorów, mam do w audi 1.9 tdi Q i zniszczyło mi nowe bilsteiny B6.

A niby dobierane

ehhh
Awatar użytkownika
wojtekm
Forumowicz
Posty: 937
Rejestracja: 14 cze 2011, 21:54

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: wojtekm »

Jakoś dużo ludzi na tym jeździ, w tym ja i nie narzekają...
d
davidlive
Forumowicz
Posty: 6
Rejestracja: 28 paź 2013, 17:20

[1M] Jaki gwint ?

Post autor: davidlive »

Pisze w swoim imieniu z mojego doświadczenia.
ODPOWIEDZ