Stuki na zimnym silniku najbardziej słyszalne zaraz po odpaleniu w rytm silnika w dieslu to również szklanki Jaki przebieg i dostaje buta na zimnym ?? bo głównie wysokie obroty na zimnym silniku gdzie nie ma jeszcze prawidłowego smarowania popychaczy jest przyczyną ich padania ... zaczyna się właśnie od stuków a później trafiają wałek Padające szklanki wydają metaliczny stukot.
to nie jest metaliczny stukot. dzwiek przypomina pukanie w karton cos pustego. stalo sie to po zalaniu ropy niby ropa.przebieg ma 143000 km potwierdzony.
[ Dodano: 2010-06-20, 17:24 ] nie katuje go na zimnym silniku.
[ Dodano: 2010-06-20, 17:25 ] stukanie jest nie rownomierne trwa to moze z 10 sekund
toledziak95 pisze:Bierz od uwagę, że jeden pada to drugi go nadrabia, więc zastanów się, czy dwa masz do wymiany...
Nie nadrabia tylko ecu daje korekte na pozostale, w grupie 13 mozna podejrzec w jakiej kondycji sa pompki, jezeli wartosci zblizaja sie do +/-1.5 (podaje z pamieci, wiec wartosc do potwierdzenia) to wtrysk do regeneracji/wymiany.
Tak tak, a jeśli na przykład jeden ma -2 to drugi stara się wyrównać i daje+2 to nie można powiedzieć, że nadrabia? Grupa 13 to nie wszystko tak dla Twojej wiadomości, poczytaj sobie o BIPach bo widzę, że najprościej wyskoczyć z czymś o czym ma się tylko pobieżne informacje... a poza tym wartość -2.8 +2.8 jest graniczna wg. VW