Pompowtryski

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
Awatar użytkownika
marcinenergy
Forumowicz
Posty: 51
Rejestracja: 27 lut 2009, 07:47

Pompowtryski

Post autor: marcinenergy »

Stuki na zimnym silniku najbardziej słyszalne zaraz po odpaleniu w rytm silnika w dieslu to również szklanki :) Jaki przebieg i dostaje buta na zimnym ?? bo głównie wysokie obroty na zimnym silniku gdzie nie ma jeszcze prawidłowego smarowania popychaczy jest przyczyną ich padania ... zaczyna się właśnie od stuków a później trafiają wałek :) Padające szklanki wydają metaliczny stukot.
a
abadon1985

Pompowtryski

Post autor: abadon1985 »

to nie jest metaliczny stukot. dzwiek przypomina pukanie w karton cos pustego. stalo sie to po zalaniu ropy niby ropa.przebieg ma 143000 km potwierdzony.

[ Dodano: 2010-06-20, 17:24 ]
nie katuje go na zimnym silniku.

[ Dodano: 2010-06-20, 17:25 ]
stukanie jest nie rownomierne trwa to moze z 10 sekund
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

Pompowtryski

Post autor: toledziak95 »

Nie zajechałbyś pompowtrysku jednym tankowaniem "gówna" ...
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

Pompowtryski

Post autor: Kitaj »

A to nie bedzie napinasz paska rozrządu ? przez kilka chwil po odpaleniu ?
a
abadon1985

Pompowtryski

Post autor: abadon1985 »

rozrzad mialem wymieniany 2 tygodnie temu
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Pompowtryski

Post autor: jakub_bb »

to moze dwumas? jak wcisniesz sprzeglo to cichnie?
Awatar użytkownika
Myrcek
Forumowicz
Posty: 64
Rejestracja: 17 lis 2010, 12:52

Pompowtryski

Post autor: Myrcek »

I jak wyszło z tymi pompowtryskami, nie dało rady zregenerować?
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

Pompowtryski

Post autor: toledziak95 »

Bierz od uwagę, że jeden pada to drugi go nadrabia, więc zastanów się, czy dwa masz do wymiany...
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Pompowtryski

Post autor: szymekgd »

toledziak95 pisze:Bierz od uwagę, że jeden pada to drugi go nadrabia, więc zastanów się, czy dwa masz do wymiany...


Nie nadrabia tylko ecu daje korekte na pozostale, w grupie 13 mozna podejrzec w jakiej kondycji sa pompki, jezeli wartosci zblizaja sie do +/-1.5 (podaje z pamieci, wiec wartosc do potwierdzenia) to wtrysk do regeneracji/wymiany.
Awatar użytkownika
toledziak95
Forumowicz
Posty: 401
Rejestracja: 19 maja 2008, 21:25

Pompowtryski

Post autor: toledziak95 »

Tak tak, a jeśli na przykład jeden ma -2 to drugi stara się wyrównać i daje+2 to nie można powiedzieć, że nadrabia? Grupa 13 to nie wszystko tak dla Twojej wiadomości, poczytaj sobie o BIPach bo widzę, że najprościej wyskoczyć z czymś o czym ma się tylko pobieżne informacje... a poza tym wartość -2.8 +2.8 jest graniczna wg. VW
ODPOWIEDZ