szymekgd pisze:Sony, good idea, tylko trzeba uważać na silniki z przymarzającą odmą
Mexicana17 pisze:i myśle nad 90
Ten tok rozumowania wydaje się rozsądniejszy, silnik jest mniej problematyczny, a wsadzając wtryski 216 masz już prawie 110
Jeśli piszesz o ALH to nie różni się niczym od ASV/AHF i wcale nie jest mniej problematyczny. Chyba, że chodzi o wczesne wersje tolka z silnikiem AGR to faktycznie są mniej problematyczne i to chyba jedyny rozsądny wybór diesla "dla żony do miasta".
a powiedzcie mi koledzyy czy wystarczyło by żeby auto przegonić na drugim biegu do zamknięcia zegara obroty czy łopatki wtedy tez otworzą sie na maxa i sie przeczyszczą czy to koniecznie musi być trójka albo czwórka to przeczyszczenia turbo łopatek ??
Mexicana17, ja tak robie jak piszesz,ale na wszystkich biegach,a na 2-ce tak przeciągne go z 5 sekund przy 4000tys.obr\min,a na 5-ce lece tak do 160-180km\h i tak z 10-20km i wtedy mam spokój tak na 2-3tyg.,bo niestety jeżdze do pracy 8 km i auto się nie nagrzewa do końca i nie mam możliwości go przegonić w tej trasie,więc nagar się zbiera. Ogólnie możesz tak robić, lecz to pomoże na niedługi czas.
no wlasnie dokładnie mam taką sytuacje tez mam okolo 8 km do pracy i w miescie niemam specjalnie gdzie go przegonić i dlatego zapytalem czy na dwójce wystarczyy kurcze chyba do miaste byłby lepszy seat bez zmiennej geometrii czyli dwójka to pomoze ale na niedługo przynajmniej raz w tygodniu musze tak go przydeptac na tej dwójce do konca obrotów ??