koledzy pomocy - kiedy łacze sie przez polskiego Vaga 4.9 z samochodem wszystko jest ok ale nie mam pojecia gdzie dokladnie w tym programie sprawdzic kat wtrysku? najpierw wchodze w opcje silnik potem w bloki danych i pojawia mi sie 16 pozycji ale na zadnej z nich nie pokazuje mi tego kata. Powiedzcie mi czy moze ja cos zle robie czy co albo gdzie dokladnie mam to sprawdzic? Natomiast w innych programach Vag - Com wszelkich serji widzi port USB a nie widzi interfejsu. Co moze byc tego przyczyną??? A jesli macie jakąś konkretną wersję tego programu to czy moglby ktos podeslac mi ja na e-maila: szymon_gil@op.pl Z góry dziekuje za odpowiedzi
ok juz po zabawie. Ściągnąłem inny program chyba Vag-COM 409.1 i brat mi go jakos skrakował i mam pełną wersje i tolek zbadany juz jest i ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok. No i KĄT wtrysku tez jest OK
Szymek08 pisze:ku mojemu zadowoleniu wszystko jest ok
I git
"Kiedy wydaje Ci się, że jesteś bardzo dobrym kierowcą, który wie już wszystko o jeździe i drogach, sprzedaj jak najszybciej swój pojazd i nigdy więcej nie siadaj za kierownicą. Cmentarze są pełne grobów bardzo dobrych kierowców".
a wiesz moze kolego co nam mowi takie coś w opcji 01Engine w grupie004 w opcji Cold Start3-80% mi pokazuje wartosc w granicach 86% - co to moze oznaczac?
Witam,
Proszę o podpowiedz co się stało że zmiejszyły się obroty silnika po podłączeniu vaga. na początu było 903 obroty wybrałem blok 2 nacisnełem start i po upływie kilku sekund nacisnełem przywróć ustawienia początkowe i w tym momencie obroty spadły do 803.
proszę o pomoc bo jestem w laikiem w opcjach vag
proszę o pomoc i prosze napisać jakie powinny być opcjonalne obroty silnika silnik 1.9 tdi arl 150 km i jak można ustawić te obroty do ządanej wartości. dziekuję i pozdrawiam
Zaopatrz się w program VAG-COM 311 albo 409 lub VCDS.
Wchodzisz w 01 SILNIK 10 ADAPTACJA Blok 1, Kanał 002.
Oryginalnie wartość powinna być ustawiona na 32768, podnosząc lub obniżając tą wartość zmienią się obroty biegu jałowego. Najlepiej regulować na włączonym silniku bo widzisz od razu zmiany.
Czy ktos wie za co jest odpowiedzialny kanał 95 w silniku? Bo jak wejde 01 silnik potem bloki pomiarowe i kanał 95 to na tym kanale zaczynają mi wariowac obroty (oczywiście na włączonym silniku) jak z niego wyjde to wszystko wraca do normy.