Kitaj pisze:No i po takim tuningu wytrzymałość silnika spada dość znacznie
no, już nie będzie pół miliona do remontu, ale za to POWER! Niestety to jest kosztowne i pod względem budowy jak i eksploatacji. Częściej wymiana oleju i nie byle jaki, opony będą jakoś szybciej znikać itp.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
powoli i do przodu panowie dzieki za pomysly narazie zrobie tak jak antek mi pisal kompletny dolot , kolektor i map sensor od arl wszystko, do tego fmic i program na to wszystko kase mam a na dalsze musze uzbierac;) predzej czy pozniej wezme sie za ta pompe i przerobie ja albo kupie inna 11 olej wymieniam tuz po zimie km nie nabuchalem takze bedzie ok
RB Auto - warsztat samochodowy
Olsztyn, Kołobrzeska 50
Polecam !
Kitaj pisze:Ty jeszcze nie miałeś jakoś mocno zmodzonego gdyby było w okolicach 200 kucy lub wiecej i nie żałowałbyś gazu to byś zauważył
Przez przesady, ludzie jakoś jeżdżą i większych problemów nie mają. Wiadome, że jak się wariat dopadnie to będzie lipa ale i serię zabije.
To co powiesz o tym?
http://allegro.pl/sprzedam-skoda-octavi ... 61627.html Właściciel jakoś nie narzekał na to autko