Zacytuję siebie z pierwszego postu.
- wyciągamy z tunelu mieszek i dźwigamy go do góry
- bierzemy jakiś płaski śrubokręt i zdejmujemy metalową srebrną opaskę
- zdejmujemy plastikową opaskę co trzyma mieszek ze starą gałką zmiany biegów
Gałka trzyma się w dolnej jej części na metalowej opasce. W zależności od opaski zaciskowej (metalowej) albo ją podważasz albo odkręcasz i ciągniesz gałeczkę do góry i zostaje ci w rękach wcześniej odepnij mieszek.
Jak wyciągniesz mieszek z tunelu i dźwigniesz go do góry to będziesz już wiedział o czym mówię
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject
Jest 140 KM i 195 Nm Pb