Kaspoll1988 pisze:tylko w tedy odrazu oba kola ciągną równo.
na pewno nie ciągną, dyferencjału nie oszukasz, zawsze poslizgu dostanie tylko jedno koło, a edl nie jest do ruszania po p***zie tylko jak jestes jednym kołem na sliskim a drugim na przyczepnym to te pierwsze przyblokuje hamulcem zeby na te drugie przeniesc wiekszy moment i jak to mówią płynnie odłączany powyzej 40 km/h.
Mam pytanie do właścicieli edl (zwanego też eds). Jak oceniacie ten wynalazek? Zastanawiam się nad montażem (koszt w sumie niewielki) bo po podniesieniu mocy tolka czasami przydałaby się lepsza trakcja. Szczególnie przy ruszaniu na mokrym/śliskim. Nie chcę układu asr (który dodatkowo ujmuje gazu) tylko samą elektroniczną szperę. Nie wiem tylko, jak sprawuje się on w praktyce. Wszelkie uwagi mile widziane.
Witam! Posiadam Seata Toledo Ii 1,9 150 km z 2001 roku i dziś zaraz po przejechaniu kilku metrów zapaliła się kontrolka kontroli trakcji, auto nie chce wchodzic w obroty jak ma w zwyczaju, blokuje je, aby usterka ustąpiłe trzeba się zatrzymać i ponownie uruchomic silnik dodam że jak się uruchomi kontrola za nic nie można jej wyłączyć. Co może byc przyczyną?