rafal.1911 pisze:bo podejrzewam że trzeba zmienić całą wiązkę. Jakie problemy mogę napotkać ??
jeśli masz sprzęt lub pomysł jak wyciągnąć silnik, to praktycznie żadne. Przekładasz silnik ze skrzynią, łapami, półosiami, i elektryką i praktycznie wszystko powinno pasować. Elektryka jest prosta, bo to tylko wypinanie wtyczek starej wiązki silnika ze skrzynki bezpieczników i wpięcie nowej. W 1M potem te całe adaptacje osprzętu VAG'iem i tyle (chociaż przy zmianie ECU nie powinno być takiej konieczności, chyba, że IMMO). Podłączasz osprzęt, zalewasz płynami. Jak odpali i będzie OK, to kulasz się do okręgowej stacji diagnostyczne, robią pełny przegląd + zmiany konstrukcyjne (razem 180zł) i z papierkiem do urzędu zmienić dowód.
DzieX pisze:korzystając z części z 1.8 ???
Może rozrusznik, alternator, łapa skrzyni i hmmm... tyle. VR5 są w tym temacie równie upierdliwe, jak VR6, gdzie przy swapie nie pasuje praktycznie nic od 4-cylindrówki.