O funkcjach raczej decyduje program do diagnozy z jakiego korzystamy , u mnie był problem z komunikacją z autem i po każdej nie udanej próbie zawieszał się cały system w laptopie. Myślę ze gdybym kupił ten tańszy od razu u sprzedawcy Viaken było by tez ok, ale po wcześniejszych przygodach byłem zrażony do interfejsu w kolorze niebieskim dlatego wybrałem ten droższy a wyższa cena sugerowała lepszą jakoś wykonania.
Panowie szukam kabla do seata i skody(2006r)
mam taki z alegro za 30zł nieznanej firmy niestety w skodzie nie mogę wejść w abs zapewne ma ona can więc będę potrzebował KKL+CAN
Będę działał programem VAG-COM v.311.2 oraz Polski VAG 4.9
kabel będzie do podstawowych rzeczy po prostu kabel musi się łączyć z wszystkimi podzespołami samochodów.
Siema zakupiłem jeden z tańszych kabelków http://allegro.pl/vag-kkl-pl-usb-ftdi-2 ... 90455.html ale chyba ten standardowy i mam pytanie czy ktoś używał ten produkt z Windowsem8?? bo oprogramowanie dodane do kabla coś nie chce działać?
No to musisz poczekać bo na 64 bit to nic nie chce chodzić. U mnie VAG-COM poszedł dopiero na XP MODE bo też mam 64 bit.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Jak byście widzieli pod 8 to dajcie znać na pw bo próbowałem kombinować drugi system na lapku ale coś stawia opór i ręce opadają a i też zamuła od tego modzenia zaczyna łapać