marek_igor pisze:teoretycznie do -30mm w dół wystarczą same sprężyny
A w praktyce jak to wychodzi?! Jak sprezyny beda nizsze to nie bedzie efektu "ping-pong" na wiekszych dolkach?! Wlasnie myslalem o tym -30mm zeby dac wiekszej niechce:P
Zależy jakie sprężyny. Jak twarde H&R założysz to może być. Sporo osób jeździ na Eibachach (w tym ja) i sobie chwalą. W moim temacie są zdjęcia. Jest niżej sztywniej ale komfort został.
U mnie dodatkowo musiałem wymienić stabilizator bo na dołkach przy maksymalnym skręcie w prawo stary obcierał o półoś. Teraz jest jest dobrze a stabilizator usztywnił nieco całość.
eibach pro kit masz na mysli?! Wlasnie mysle zeby cos z tym zrobic ale co to nie mam pojecia... Mysle nad samymi sprezynami ale co z tego wyjdzie to sie okaze
Tak Pro Kit. Zestaw jest dość miękki i jak sam producent podaje można go stosować do standardowych amortyzatorów. 35mm to nie dużo ale patrząc jak jest zamontowana miska w TDI trzeba uważać na drodze. I zapomnij przy parkowaniu prostopadłym przodem o dojeżdżaniu do krawężnika kołem
Wlasnie to jest jedno "ALE" z ta miska Zmienie same sprezyny, moze bedzie dobrze Nasze drogi nie sa najlepszej jakosci i tak jak mowisz ze trzeba bedzie mocno uwazac zeby czegos nie zgubic
A co mozesz powiedziec o gwincie?! Jak komfort jazdy?! Duzo twardszy by byl niz na tym sprezynach?! Zastanawiam sie nad tym tez bo zima bedzie gorzej tak na glebie a tak to mozna szybko podniesc
U mnie przy seryjnym zawieszeniu zastosowane są sprężyny H&R nie ma jakoś mega sztywno i zostały seryjne amory ale co do tarcia to niestety osłoną co koleinę trę więc trzeba uważać. Nie pamiętam tylko tych oznaczeń z H&R wiem tylko że czerwone
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb