Witam, mam podobny problem z odpalaniem na zimnym siliku.. Z tym ze u mnie były sprawdzane świece i przekaźniki, kat wtrysku oraz nawet ruszona dawka startowa. Dzisiaj jak było 0 stopni poszedłem sprawdzic czunik za pomocą VCDSa. I po przekręceniu tylko zapłonu w engine 007 miałem warotość 0,5 stopnia a w instruments 003 miałem +30 stopni. Z tego co pamiętam to na ciepłym silniku wspkazania były prawidłowe na jednym i drugim. Czy to oznacza ze czujnik jest padniety? doda że dzisiaj cięzko odpalił i potem przez chwile nie równo chodził a swiece grzały sie tylko przez jakies 6-7 sekund
Witam . Miałem dziś już drugi raz w tym tygodniu problem z odpaleniem auta. Po dłuższej jeżdzie zgasiłem Tolka i za 10 min chciałem go odpalic a tu nic. Rozrusznik kręci paliwo w przewodach jest i lipa. Za pół godz. odpalił. Vag pokazał błąd 01314 - Engine Control Module . Po skasowaniu błedu auto odpalało ale ponownie pojawiał sie błąd i nie mogłem uruchomić. Czytałem ze może to być przekaźnik N109 jak go sprawdzić . A może to jakaś inna przyczyna ? Moze jakies inne pomysły koledzy ?
No właśnie dziwne ze na rozgrzanym silniku nie chciał zapalić. Jakby coś paliwo odcięło. A ten błąd 1314 (brak komunikacji ze sterownikiem silnika ) moze miec coś wspólnego z tym przekażnikiem ? Diagnozowałem auto tez na odpalonym silniku i auto zgasło. Pojawił sie znowu ten błąd. Nie mogłem odpalić, skasowałem błąd i odpalił od strzała.
lenio pisze:A ten błąd 1314 (brak komunikacji ze sterownikiem silnika ) moze miec coś wspólnego z tym przekażnikiem ?
Problem z przekaznikiem to odciecie napiecia na sterowniku, wiec prawdopodobnie tak, tym bardziej, ze najczesciej problem dotyczy cieplego silnika-rozbierz przekaznik i przelutuj sciezki..
Witam, mam podobny problem z odpalaniem na zimnym siliku.. Z tym ze u mnie były sprawdzane świece i przekaźniki, kat wtrysku oraz nawet ruszona dawka startowa. Dzisiaj jak było 0 stopni poszedłem sprawdzic czunik za pomocą VCDSa. I po przekręceniu tylko zapłonu w engine 007 miałem warotość 0,5 stopnia a w instruments 003 miałem +30 stopni. Z tego co pamiętam to na ciepłym silniku wspkazania były prawidłowe na jednym i drugim. Czy to oznacza ze czujnik jest padniety? doda że dzisiaj cięzko odpalił i potem przez chwile nie równo chodził a swiece grzały sie tylko przez jakies 6-7 sekund
wymieniłem czujnik na oryginał i dalej jest to samo temperatura na dworze ok 10 stopni a w instruments 003 podaje +30 stopni.... a na rozgrzanym silniku jest w 007 ok 87 stopni a w instr 003 utrzymuje sie 79 stopni... moze to nie wina czujnika a cos z kompem nie tak ? dodam tylko przy tym czujniku auto strasznie wolno mi sie nagrzewa ostanio tez przy temperaturze 10 stopni musiałem ujechac ok 10km zeby go zagrzac ale oczywiscie jechałem delikanie do 2,5 tys obrotów....
Jezeli czujnik jest ok to pozostaje do sprawdzenia wiazka, zlacza i ecu. Czujnik G2 ma tylko znaczenie dla zegarow,dluzsze rozgrzewanie sie to pewnie kwestia pogody-skrec na min ogrzewanie i zobaczysz roznice.