[1M] Centralny z kluczyka kaput

Wszystko o elektryce w aucie
ODPOWIEDZ
g
guciek91
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 22 kwie 2011, 23:23

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: guciek91 »

Sony, jak masz dokręcone śruby normalnie to nie trzeba ale jak ktoś dociągnął wcześniej za mocno to imbus bez dobicia go żeby dobrze wszedł nie da rady.

A jeżeli komuś mruga pilot a nie działa niech spróbuje dołożyć go w połowie słupka kierowcy koło szyby tam jest antenna.
Była Nexia 1.5 8V 75KM ;)
Było Toledo 1L 2.0 8V 115KM automat !
Jest Toledo 1M 1.9 TDi 110KM :)
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Sony »

guciek91, "antena" od pilota jest w lusterku wstecznym o czym mówi nawet instrukcja obsługi :P

Co do śruby i wbijania imbusa to i owszem jak jest bardzo dociągnięta to już lepiej wbić ;)
g
guciek91
Forumowicz
Posty: 90
Rejestracja: 22 kwie 2011, 23:23

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: guciek91 »

Sony, to chyba instrukcja kłamie albo mój tolek jest inny heh, przerabiałem to wszystko i z modułu komfortu idzie antena i zakończona jest w słupku na samym środku.
Była Nexia 1.5 8V 75KM ;)
Było Toledo 1L 2.0 8V 115KM automat !
Jest Toledo 1M 1.9 TDi 110KM :)
Awatar użytkownika
adrian2901
Forumowicz
Posty: 148
Rejestracja: 26 paź 2011, 18:45
Auto: seat toledo 1m
Model: 1.9TDI AHF
Lokalizacja: Rzeszów

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: adrian2901 »

Witajcie. Czy mogłby mi ktoś napisać, gdzie idzie ta blaszka w kluczyku? Czy idzie ona na obydwie baterie, czy wkłada się ją pomiędzy dwie baterie. Z góry dzięki.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Sony »

Panowie no i mam problem z głowy. Centralny z pilota mi nie działał, więc wczoraj kombinowałem.

1. Bateria była sprawna, ale wymieniłem profilaktycznie na drugą.
2. Płytka jest w porządku, nie ma żadnych zimnych lutów, przerwanych ścieżek etc.
3. Po kodowaniu centralny z pilota znów działa.

WAŻNE!

Przy kodowaniu pilota musimy mieć w stacyjce drugi kluczyk, bo inaczej kodowanie nie zadziała.

Kodowanie:
Kanał 46 (moduł komfortu)
Podkanał 10 (adaptacja)
01 - wpisujemy tu ilość kluczy jakie mamy z pilotem i którymi chcemy otwierać auto.

U mnie było 1, więc wpisałem 1, nacisnąłem Test, Save, a następnie przytrzymałem przez ok. 1s przycisk otwierania auta na pilocie. Jeśli macie więcej pilotów to w każdym musicie nacisnąć przycisk otwierania przez ok. 1s (macie na to 15s).

Wyjąłem kluczyk ze stacyjki i centralny z pilota działa :D
Awatar użytkownika
misiekbig
Forumowicz
Posty: 365
Rejestracja: 03 kwie 2012, 22:05
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.8 20V
Lokalizacja: Grójec

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: misiekbig »

Ewentualnie wkładamy jeden kluczyk do stacyjki i przekręcamy na zapłon, drugi rozkodowany kluczyk wkładamy w zamek drzwi kierowcy i zamykamy auto manualnie po czym naciskamy przycisk lock na pilocie, następnie otwieramy auto manualnie i naciskamy przycisk unlock. Wyjmujemy klucz z zamka,wyłączamy zapłon wyjmujemy kluczyk ze stacyjki i pilot powinien działac znów, przynajmniej u mnie tak było :mrgreen:
Awatar użytkownika
Kitaj
Forumowicz
Posty: 2816
Rejestracja: 01 lip 2008, 23:52
Auto: E46 330xd/A6 C5 2.8
Model: M57D30/2.8 ALG
Lokalizacja: Okolice Oławy

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Kitaj »

misiekbig pisze:Ewentualnie wkładamy jeden kluczyk do stacyjki i przekręcamy na zapłon, drugi rozkodowany kluczyk wkładamy w zamek drzwi kierowcy i zamykamy auto manualnie po czym naciskamy przycisk lock na pilocie, następnie otwieramy auto manualnie i naciskamy przycisk unlock. Wyjmujemy klucz z zamka,wyłączamy zapłon wyjmujemy kluczyk ze stacyjki i pilot powinien działac znów, przynajmniej u mnie tak było :mrgreen:


Potwierdzam ;-) Robiłem u siebie w ten sam sposób jak wymieniałem stacyjke....
Było:
Toledo 1M 1.9 AGR+ [*] :(
Audi A6C5 Quattro 2.8 [*]
------------------------------
Jest:
:579: :585: BMW E46 XD M57D30 "Karwan" :585: :579: Obrazek
:579: BMW E39 M54B25 "Na Leniu" :579:
------------------------------
Awatar użytkownika
uzytkownikk
Forumowicz
Posty: 13
Rejestracja: 02 lis 2012, 12:31

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: uzytkownikk »

Mój pilot działa dopiero gdy jestem jakieś 30cm od drzwi kierowcy,inaczej nie łapie i nie otwiera samochodu z pilota,co jest przyczyna tak słabego zasięgu? dodam,że baterie były wymieniane na nowe Energizer więc wina baterii odpada..
Awatar użytkownika
koti
Zasłużony
Posty: 1394
Rejestracja: 04 sie 2008, 16:50
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Grójec

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: koti »

uzytkownikk, może przelutowanie płytki pomoże. Znajdź jakiegoś elektronika niech rozbierze kluczyk i poprawi luty.
Seat Toledo II, 1.9 TDI 110 KM ASV, 2000r.
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1M] Centralny z kluczyka kaput

Post autor: Sony »

No i q**a za chwilę mnie coś normalnie trafi...

Pilot znów zaczął szwankować. Nie mryga mi dioda nawet teraz, a bateria jest BANKOWO sprawna. Zastanawiam się czy te zje*ane blaszki mam źle ustawione czy co ?

Na dobrą sprawę jedna blaszka dostarcza + (ta po prawej stronie), a druga minus (ta po lewej) i jeśli blaszki dotykają baterii to powinno być wsio OK tak ?

Do płytki z dwóch miejsc dochodzi zasilanie ?

Mógłby ktoś zrobić zdjęcie jak wyglądają u niego te blaszki ?

Normalnie skończy się chyba na tym, że kupię drugi kluczyk i zaprogramuję od nowa centralny. Chyba, że jakimś cudem ten zacznie mi działać.

Proszę o porady.

EDIT:

Właśnie wypadło mi czarne gówienko małe z płytki, więc sprawa jasna, muszę zakupić pilota ;] Rozumiem, że uwagę muszę zwrócić na to, żeby był on z taką samą częstotliwością ??
ODPOWIEDZ