Można brać tylko sobie potem jakieś stopery dorób bo mogą ci trochę jeździć. Otwory są szkoda tylko że producent w tym wypadku zaoszczędził parę złotych na stopery.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
ja tam miałem w oryginale stopery wiec tylko interesowały mnie gumowe korytka z mozliwoscia mocowania na stoperach i wybór padł na identyczne jak kolega przedstawił
[center][you] jeżeli szukasz jakiejś instrukcji o swoim Seacie to[/center]
[center][/center]
petex to czeskie dywaniki zubri gumani lepsze są polskie rezaw-plast korytkowe ze stoperami w komplecie, maja wysokie ranty i nic sie poza nie nie wyleje, guma mieciutka i trwała i idealnie pasuja do dedykowanych aut
Wszędzie gdzie czytałem to było napisane że PETEX to niemiecka firma, a jeśli chodzi o REZAW to podobne ojciec miał w Cordobie i wk.....iało mnie to że guma wchodzi pod pedały. Z tym, że tam nie bylo stoperów i mogły rzeczywiście się przesunąć.
petex to samo co zubri gumani , nie wiem może to niemiecka filia tak jak skoda i vw ale wiem jedno że sa identyczne i ich numery se krosuja z tym że czeskie są połowe tańsze, a rezaw rzeczywiście bez stoperów sie przesuwa
Petex jakościowo jest naprawdę bardzo dobry. Bardzo dobre są też ZPV - mam już 3 rok, moja żona masakruje je butami na obcasie i nie widać, żeby się miały poddać.
Akurat mam dwa komplety to zmieniam sobie ale na początku jeździłem tylko na jednych gumowych.
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb