Witajcie.
Znowu mam problem... Otóż tak, auto ściąga delikatnie w prawo, zacząłem dziś szarpać za prawe kolo i czuć luz. Gdy złapie kolo po bokach i szarpie jest ok, ale gdy złapie kolo na gorze i ostro szarpie to czuć luz i słychać stukanie. Sprawdzałem na lewym kole i tam tez jest luz ale minimalny i wogle nie porównywalny do strony prawej. Co to może być? Końcówki i drązki nowe.
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 09:53 przez adrian2901, łącznie zmieniany 1 raz.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
EcuProject Jest 140 KM i 195 Nm Pb
Też myślałem nad łożyskiem, ale nic nie huczy. Także na odpalonym silniku, gdy ruszam kierownicą na boki, słychać stuki i podobne stuki słychać, gdy szarpie za koło trzymając u góry. Aha dodam, że luz i stukanie jest tylko gdy koła są do jazdy na wprost, a gdy skręce kołami i szarpie za nie to nic nie czuć.
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Tuleja wahacza robiła by luz na kole? Bardziej sam bym obstawał nad łożyskiem ale się aż tak nie znam, nic czyli obstawiacie albo łożysko albo tuleje wahacza...
"Tylko ciężko pracując, można mieć to co się chce"
Jeśli koło chodzi przód tył to sworzeń wachacza jest wyrobiony. Jeśli szumi to łożysko, jeśli stuka to wszelkie gumy i końcówka kierownicza (choć ta ma tendencje do bicia przy skręcaniu), wątpliwości? Jedziesz na stacje płacisz całe 20zł za diagnoze i wymieniasz. Oczywiście wymienia się z dwóch stron, bo skoro wyrobiło się jedno to i drugie niedługo powinno.