Przechodziłem przez te problemy w maju i walczyłem 2 miechy ale teraz mam to opanowane więc opiszę co i jak
Masz inny silnik niż ja, ale zapewne te same rozwiązanie zadziała i u Ciebie
z tego co mi mówili na forum, co się dowiedziałem i co zadziałało:
Czarny czujnik odpowiada za wskazanie temp na desce, a niebieski za odpalanie zimnego silnika itp. Ja mam tylko te dwa czujniki, u Ciebie chyba są 3 ale służą temu samemu... U mnie okazało się, że chłodnica była zapowietrzona i brakowało w zbiorniczku dosłownie szklanki wody.
najpierw wyczyść styki w zbiorniczku wyrównawczym - od zabrudzonym może migać dioda
spróbuj odpowietrzyć chłodnice - jak jest zapowietrzona to także może migać dioda (najpewniej ale mało bezpiecznie się odpowietrza tak, że odkręcasz korek ze zbiorniczka, odpalasz silnik i czekasz aż się zagotuje woda/płyn, z 0.5l wody/płynu się wyleje, jak się załączy wiatrak to wyłącz silnik) na koniec czekaj aż woda w zbiorniczku się wyrówna (czasami troszkę to trwa)
Dolej wody do poziomu maksimum (nie dolewaj na gorący silnik), zakręć korek, odpal silnik i czekaj. Dioda nie powinna już migać. Po jakimś czasie (najlepiej krótkiej przejażdżce) sprawdź czy jest dobry poziom płynu, bo mogło wessać trochę w silnik i węże.
Twoje problemy najbardziej psują do zapowietrzonej chłodnicy bądź awarii niebieskiego czujnika. Przy obu są problemy z odpaleniem i miga dioda. Bardziej obstawiałbym chłodnicę. Spróbuj zrobić jak Ci pisałem i zobacz czy zadziała. Bynajmniej powinno.
PS: jak się mylę, niech ktoś mnie poprawi ale u mnie tylko taki 3 manewry wykonane za jednym zamachem pomogły raz na zawsze rozwiązać ten uporczywy problem
[ Dodano: 2012-10-15, 18:18 ]
Aha a co do tego elementu na zdjęciu wygląda bardzo podobnie do krokowego od gazu. Możliwe, że ktoś wcześniej przerabiał Twoje LPG z II na I gen (tak jak ja zrobiłem u siebie ale później trzeba jechać na regulację)