[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Wszystko o silnikach wysokoprężnych
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

Mi padła właśnie przepływka, czy czyszczenie coś urataje? Poczyściłem jak w instrukcji i żadnego efektu, już nie do odratowania? Czy odłączenie przepływki powinno coś dać? Bo jak odłączyłem to raczej żadnego efektu poprawy nie zauważyłem. Czy kupować Boscha, czy inne firmy tańsze też mogą być np. Magnet Mirelli bodajże?
Awatar użytkownika
dominik
Forumowicz
Posty: 1167
Rejestracja: 04 cze 2009, 21:35
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI
Lokalizacja: Kraków

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: dominik »

Jak padła to już nie uratujesz. Jak też ją czyściłeś nie właściwie to ja dobiłeś :/ ... a odpalanie silnika z wypiętą przepływką to gwarantowany błąd w kompie... więc odpinanie przepływki Ci nic nie da.

[ Dodano: 2012-10-01, 23:45 ]
a co do zakupu to pierburg jest tańszy od bosha i był zakładany przy pierwszym montażu.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

cash pisze: Bo jak odłączyłem to raczej żadnego efektu poprawy nie zauważyłem.


Z uszkodzona/wypieta jezdzisz w trybie awaryjnym, czyli silnik dostaje stala ilosc powietrza rowna 550.

cash pisze:Magnet Mirelli


To juz lepiej jezdzic bez :mrgreen:

dominik pisze:a co do zakupu to pierburg jest tańszy od bosha i był zakładany przy pierwszym montażu.


W ktorym silniku, w 1M wg. mojej wiedzy byly bosche?
Michal
Awatar użytkownika
cash
Forumowicz
Posty: 313
Rejestracja: 31 lip 2012, 20:41
Auto: Seat Toledo 1M
Model: ASV+
Lokalizacja: Lublin

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: cash »

dominik pisze:a co do zakupu to pierburg jest tańszy od bosha i był zakładany przy pierwszym montażu.


Pietburga tańsze są, ale same wkładki.

Dzięki :)

[ Dodano: 2012-10-02, 17:22 ]
Mam założonego teraz Boscha 0 280 217 121, czy jak założę o symbolu 0281 002 757 będzie ok?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Sony »

dominik pisze:a co do zakupu to pierburg jest tańszy od bosha i był zakładany przy pierwszym montażu.
A co to za herezje :P ? W ASVce był w oryginale Bosch i kosztuje taki w granicach 250zł nowy.

cash pisze:Mam założonego teraz Boscha 0 280 217 121, czy jak założę o symbolu 0281 002 757 będzie ok?

cash, wg katalogu Boscha będzie OKi.
M
Mrok

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Mrok »

No i znowu sie popierdzieliło.
Auto ponownie straciło moc (tym razem wszystkie wężyki sprawdzone)
Dodatkowo sprawdziłem czy to nie przepływomierz, co ciekawe po jego odłączeniu trochę mocy wraca. Dotyczy to tylko 1, 2 , 3 na 4 i 5 dalej jest mułem o top speedzie 120...
Macie jakieś pomysły?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Mrok, przeplywka padla?
Michal
M
Mrok

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: Mrok »

Zrobiłem test i odpiąłem rurę za filtrem i przepływomierzem , tak żeby powietrze wpadało pomijając te układy, przejechałem się kawałek dla sprawdzenia i mocy było jeszcze mniej niż gdy jest wszystko podłączone
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: szymekgd »

Kiepski test, wyjmij wtyczke z przeplywki i sprawdz, vaga masz to zloguj dynamicznie grupe 003 + 011
Michal
Awatar użytkownika
jakub_bb
Forumowicz
Posty: 1154
Rejestracja: 05 mar 2010, 23:47
Auto: Audi A4 B6
Model: 1.9 TDI AWX
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[1L/1M] Momenty "zasłabnięcia"

Post autor: jakub_bb »

ja obstawiam przepływkę.
Kiedyś miałem taki przypadek w A3 110KM z odpiętą przepływką jechał lepiej jak z podpiętą ponieważ tak jak napisał szymekgd,

szymekgd pisze:z wypieta jezdzisz w trybie awaryjnym, czyli silnik dostaje stala ilosc powietrza rowna 550.


tylko, że z uszkodzoną dostawał jeszcze mniej powietrza.
Dodatkowo N75 był uszkodzony
ODPOWIEDZ