cash pisze: A i jeszcze jak z tym filtrem?
Zle dobrany wklad filtra widac? Pokrywa ma byc zamknieta.
cash pisze: A i jeszcze jak z tym filtrem?
szymekgd pisze:cash, przy wyciagnietym podcisnieniu z gruchy turbina bedzie dmuchala cisnienie atmosferyczne, w poprzednich stat. 011 widac, ze kierownice sie przestawiaja, w dynam. 011 bez wezyka bedzie widac jakie cisn. daje turbina, zakladajac, ze geometria stoi w poz. max. doladowania cisn. bedzie za duze.
ozio21 pisze:Później 2 razy podkręcali na moją prośbę i już w końcu zostawiłem, bo i tak na oko było kręcone.
cash pisze: Ok, to jutro zrobię dynamiczny z odpiętym wężykiem.
cash pisze:jak się sprawa teraz ma?
szymekgd pisze:cash pisze:jak się sprawa teraz ma?
Kierownice sie przycinaja do 3kobr., nie zlapal awaryjnego bo w granicach 3,1k n75 wymusil ich przestawienie-widac gwatowny spadek doladowania, a zeby zapisal blad przeladowanie musi trwac min. 5s. Ale skoro idzie ku lepszemu to przegon kilka razy rozgrzane auto miedzy 2-3kobr, tak, zeby kierownice sie rozruszaly w tym zakresie obrotow i moze bedzie db.
Jak pzrestanie 'lapac" notlaufy to na spokojnie zloguj dynam 003 + 011 i zobaczy sie jak sprawuje sie przeplwka, na ta chwile tnie, ale moze jest to spowodowane zawirowaniem z doladowaniem.