spajdi pisze:skaza24 co do montażu w Twoim samochodzie nie ma tragedii, ale nie jest też bezbłędnie:
- butla obrócona do jazdy na wstecznym
- brak opasek na przewodach wtrysków
- hany na leżąco (pewnie, żeby były ładnie schowane pod pokrywą i dlatego, że tak było szybciej)
Ciekawe jak strojenie... Sprawdzałeś korektę długą (LTFT) kilka miesięcy po montażu LPG?
Nie zaskoczyłeś mnie tym bo mam zdjęcia pokazowe wystawione na forum LPG .
I dowiedziałem się co nieco ale to są drobne sprawy .
To że mam butle odwrotnie ustawioną podobno powinno mi sie to objawiać przy niskim poziomie gazu szarpaniem podczas przyspieszania .
Nie mogę tego potwierdzić na razie , miałem kilka razy bardzo mało gazu bo wchodziło prawie 33 litry (czyli zostało jakieś 2litry ) i nic się nie działo czyli faktycznie nie ma tragedii
Wtryski faktycznie daleko i podobno można w tym silniku bliżej ale tu dla mnie też tragedii nie ma bo nie wiem co daje jak są bliżej . Silnik reaguje na (pedał gazu) tak samo szybko jak na Pb , chyba że o co innego chodzi .
Dla mnie najistotniejsze to to jak sprawuje sie cała instalacja, ( gdyby nie to że trza tankować gaz to nawet nbym nie widział że mam LPG
)
Biorąc statystyki innych użytkowników z motostat ( dużo jest leonów z tym silnikiem ) to mam jeden z najlepszych wyników w spalaniu .
Ciekawe czego to zasługa i jaki wynik by był jak by było bezbłędnie
A strojony był niedawno przy przeglądzie ale nie pytaj sie mnie co stroił bo to nie moja działka
. Podobno była drobna korekta .