CandyCane pisze:Jeśli macie chłopaki jakieś pomysły jak się do tego zabrać to podpowiedzcie.
Bardzo prosto... Tylko trzeba wyjąc fotel z tego co pamiętam bo dostęp kiepski. Ale wyjęcie fotela to 2 minuty roboty.
W kostce (zielonej) masz 4 piny z tego co pamiętam. Kolorów nie pamiętam, ale jak zwykle dwa grube od zasilania i dwa cienkie od termorezystora. W 1M sterowanie siłą podgrzewania polega na regulacji czasu podawania napięcia, a nie samej wartości napięcia. Sprawdź czy między dwoma cieńszymi pinami w fotelu (chyba 3 i 4) przewodzone jest napięcia (tak jak się sprawdza miernikiem czy przewód nie jest przerwany, a miernik pokazuje oporność przy tej okazji). Jak masz opór i miernik piszczy to mata jest OK, a jak nie to jest przerwana/przepalona. Najczęściej uszkodzona jest mata siedziska, do której na szczęście dostęp jest łatwy.
Mam nadzieję, że nie wprowadzam Cię w błąd bo bardzo dawno to robiłem. Możesz sprawdzić czy do wiązki na dwa grubsze piny podawane jest napięcie, ale właśnie coś mi się przypomina, że jak wiązka jest przerwana i termorezystor nie przekazuje oporu na te dwa cieńsze przewody to nie będzie +12 w wiązce na drugich dwóch (grubych). Można by przyłożyć jakiś opornik na chwile, ale nie mam pojęcia jakiej wartości.