Dayanka pisze:hej, czy to co zaznaczyłam na fotce, powinno mieć jakiś korek? coś powinno z tego wychodzić? czy ma być takie "otwarte"?
http://imageshack.us/photo/my-images/52 ... 33460.jpg/
cash pisze:Wracając do zimnego dolnego węża, to dziś po przejechaniu ok. 15km był ciepły
cash pisze: Ale na zegarach temp. 90st dość szybko urosła
cash pisze:a na klimatroniku wtedy było 45st, dopiero po jakiś 5km na klimatroniku pojawiło się też 90. Coś nie tak? Bo możliwe, że jak sprawdzałem wcześniej wąż na zegarach było 90, a może tak na prawdę nie było?
szymekgd pisze:Znacznie szybciej byl cieply
Jezeli termostat puszczal, a teraz cudownie sie naprawil to silnik szybciej sie nagrzewa.
szymekgd pisze:
Juz kilka osob napisalo, ze klimatronik nie jest wiarygodny, moim zdaniem, za rzadko odswieza wartosc temp., sprawdz vagiem.
szymekgd pisze:Dalej wyrzuca plyn??
szymekgd pisze:ps. dzis logowalem auto i po 7km w miescie vag pokazal 81st., temp. zewn. 14st., dolny waz zimny.
Tzn. to jest tak. Przejechałem wcześniej 3km i było 90stopni, a dolny wąż był zimny.
cash pisze:Dalej w tych miejscach jest mokro, co dałem na fotkach szczególnie tutaj jak wychodzą przewody paliwowe.
szymekgd pisze:U mnie znacznie dluzej dochodzi do 90st. na zegarach
cash pisze:Jestes pewien, ze to jest plyn chlodn.? U mnie jak wyrzucilo plyn to zostal po nim bialy osad.
To coś nie tak u mnie?
Dayanka pisze: i myślałam, że może tamtą dziurką z poprzedniego zdj. wylatuje bo jak dotknęłam ten "wylot" to był mokry i z niego ciekło troszkę...