Duże turbo, chip, napisz o tym tutaj.
serek
Forumowicz
Posty: 29 Rejestracja: 11 wrz 2011, 09:22
Post
autor: serek » 04 wrz 2012, 17:21
witam mam mały problem chce przyspieszyć zapłon i tu się zaczyna problem jak to zrobić i w która stronę trzeba kręcić aparatem zapłonowym
Ostatnio zmieniony 13 kwie 2015, 12:34 przez
serek , łącznie zmieniany 1 raz.
serek
migacz1981
Forumowicz
Posty: 939 Rejestracja: 10 paź 2010, 18:22
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV
Lokalizacja: Wałbrzych - okolice
Post
autor: migacz1981 » 04 wrz 2012, 21:24
A czy trzeba kręcić a może jest elektroniczny
Czy Toledo 1L to polonez,bo trochę podobne
"TITKO je poźiątku"
serek
Forumowicz
Posty: 29 Rejestracja: 11 wrz 2011, 09:22
Post
autor: serek » 05 wrz 2012, 17:24
własnie nie wiem dlatego pytam
serek
Centek15
Forumowicz
Posty: 670 Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Centek15 » 05 wrz 2012, 18:35
Też się zastanawiam jak przyśpieszyć zapłon. 2.0 8v 115KM, typ 2E.
Ktoś wie co i jak?
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r
/viewtopic.php?t=7999
tomektak
Forumowicz
Posty: 221 Rejestracja: 23 mar 2010, 11:06
Post
autor: tomektak » 05 wrz 2012, 23:22
Kolego tam masz system Digifant i nie zrobisz tego. Można ustawiać kąt wyprzedzenia zapłonu tylko po wypięciu czujnika temp (o ile dobrze pamiętam) ale tylko w celach diagnostyki.
Reasumując : NIE DA SIĘ.
Było
Jest
Centek15
Forumowicz
Posty: 670 Rejestracja: 30 paź 2011, 16:55
Auto: Seat Toledo 1L
Model: 2.0 16V ABF
Lokalizacja: Ruda Śląska
Post
autor: Centek15 » 06 wrz 2012, 16:10
I wszystko jasne
Był: 1L 2.0 8v 2E 115KM 1992r
/viewtopic.php?t=6298
Jest: 1L 2.0 16v ABF 159KM 1995r
/viewtopic.php?t=7999