szymekgd pisze:Odpowietrz porzadnie uklad chlodzenia: odkrec korek zb.wyrown., spusc plyn, wymien termostat (i tak Cie to czeka)-wyleci reszta plynu, skrec, zalej, zakrec korek, ogrzewanie na max i zagrzej silnik do 90st.-np. w czasie jazdy, dolej plyn do max.
Właśnie myślałem o zmianie płynu, bo tam chyba jest jakaś woda czy coś, bo przezroczysty płyn. Ja dolewałem teraz wody destylowanej, bo nie wiedziałem co tam jest, ale przedtem też wydaję się, że to jakaś woda była. Także na tygodniu się chyba za to wezmę, wymienię termostat i płyn jak mi radzisz. Co do płynu, czy mogę zalać coś innego oprócz G12? Bo od znajomego mogę mieć dużo taniej jakiś koncentrat(1:1), tylko chyba to nie G12, leją go do Mercedesów, bodajże zółty kolor?
szymekgd pisze: zagrzej silnik do 90st.-np. w czasie jazdy, dolej plyn do max.
A czytałem gdzieś, że jak doleję do płynu 90st to głowicę może rozerwać, ze względu na wysoką różnicę temperatur, czy to nie prawda?
Przeleciałem dziś go Vag-comem, tyle, że na zimnym. Da się coś po tym poznać?
KLIk