Logi z VAGa i prośba o diagnozę

ODPOWIEDZ
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Nie nic nie było zmieniane w aucie od ostatnich dobrych logów.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

W asv czujnik nie ma zakresu do 2400mbar, ale moze sie myle? Wyjmij go i sprawdz czy nie jest w oleju, do tego log stat. grupy 010 w celu jego sprawdzenia.

Swoja droga przypatrz sie sterowaniu turbiny i pracy sztangi gruchy.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Dodam, że oczywiście w vagu miałem błąd 17965 i brak ostrzeżeń w postaci świecących ikonek, czyli historia dokładnie się powtarza.

Wyjmij go i sprawdz czy nie jest w oleju, do tego log stat. grupy 010 w celu jego sprawdzenia.

Gdzie ten czujnik w ogóle się znajduje ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Gdzie ten czujnik w ogóle się znajduje ?


Szukaj czegos takiego http://czesci.4cars.pl/samochodowe/SEAT ... ania,0.php polaczonego z rurami doladowania wezykiem.
Michal
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: Sony »

Serdeczna prośba o analizę logów. Pacjent to Toledo 1.9 TDI ASV kolegi lucassiuss. Auto łapie delikatnego muła od drugiego biegu wzwyż przy ok. 3000 obrotów... W czym może tkwić problem ?

Logi statyczne:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96031.html
Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96030.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96032.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96029.html

Logi dynamiczne - III bieg:

Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96037.html
Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96036.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96038.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96035.html

Logi dynamiczne - IV bieg:

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96040.html
Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96041.html
Grupy: 003,008 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96044.html
Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96039.html
Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96043.html
Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/lukaszsonta_96042.html
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

Przeladowanie do 2500, pozniej brak ladowania, uklad grucha-kierownice do sprawdzenia.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, wyglada ok, ocen jak dziala sztanga.
Michal
o
ozio21
Forumowicz
Posty: 150
Rejestracja: 26 gru 2011, 10:38
Auto: 1M
Model: 1.9 ASV
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: ozio21 »

Pomimo tego, że później wartość dla MAF Sensor jest 480, a na początku do 280 ?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Logi z VAGa i prośba o diagnozę

Post autor: szymekgd »

ozio21, pisalem o czujniki cisn.dolad.-MAP Sensor i w 010 nie widac nieprawidlowosci.. MAF to czujnik przeplywu powietrza-przeplywka i zmiany wartosci to nic innego jak przelaczanie egra miedzy zasilaniem silnika spalinami (280) i czystym powietrzem (480). Sprawdz jak dziala sztanga gruchy.
Michal
ODPOWIEDZ