ABS spawa się w temperaturze 240-270st.C Nie wiem, jakie temperatury występują na zaciskach, ale pewnie zdąży materiał zmięknąć. Poza tym musisz mieć felgi min. 16" i to się ustrojstwo klei do zacisku. Jak dla mnie to jakoś wioską wieje... Ale jeśli dają gwarancję, że się nie odkształci i Ci się podoba, to kup i przetestuj. Może będzie ładnie.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ
zdecydowanie lepiej dać troche wiecej i kupić ate! założyłem z tylu tylko klocki boscha a piszczały na poczatku strasznie, teraz juz mniej ale mimo to uwazam ze ate najlepsze, tylko kupuj u zaufanego sprzedawcy bo mogą byc podróbki
Naczytałem się dziś tyle że głowa mnie już boli i nic więcej nie wiem
Ogólnie mam pytanie jak wymienić płyn hamulcowy, normalną metodą 1 osoba wciska pedał, 2 odpowietrza.
Czy może ciśnieniowo trzeba wypompować i odpowietrzyć by nie uszkodzić ABS i ASR
inni zaś piszą o podłączeniu vag w celu odpowietrzenia abs ?
Czy ktoś ma zalany płyn hamulcowy Ate SL-6 lub Ate typ200 ?
Ja wymienialem sam, procedura jak przy odpowietrzaniu, plyn dolewasz, az zacznie leciec swiezy, ABS mam, ale pewnie starszej generacji, wiec nie byl potrzebny vag, zreszta przy dolewaniu plynu uklad raczej nie powinien "zassac" powietrza.
VAG nie jest potrzebny do odpowietrzania w naszych samochodach.
Odpowietrzać najlepiej w 2 osoby, zaczynasz od kół z tyłu.
Jedna osoba odkręca zaworek, druga wciska hamulcec.
Następnie NIE PUSZCZAJĄĆ hamulca, należy zakręcić zaworek i wtedy puścić hamulec.
I taką czynność powtarzamy w kółko: odkręcasz, hamulec w podłogę, zakręcasz, puszczasz hamulec.
Nie należy opróżniać zbiorniczka do zera. Płyn należy uzupełniać co jakiś czas - ja pompuję do "minimum", dolewam na MAX i znowu pompuję. I tak w każdym kole.