[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Czyli szeroko pojęte modyfikacje naszych aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Lokalizacja: Konin

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: ramzes.kris »

Witam. Może mi ktoś powiedzieć jaka jest różnica i które są lepsze?? Chciałbym zakupić ospojlerowanie (dokładka zderzaka przód i tył , progi,lotka na bagażnik). Zgóry dzięki za info . Pozdro

[ Dodano: 2012-04-08, 09:52 ]
to może tak które wybrać?? czy jakaś różnica?? jeśli tak to jaka??

http://allegro.pl/seat-toledo-ii-doklad ... 94585.html

czy

http://allegro.pl/seat-leon-toledo-ii-p ... 40236.html
Ostatnio zmieniony 22 kwie 2015, 10:02 przez ramzes.kris, łącznie zmieniany 1 raz.
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: remiq »

Z mojego doświadczenie z laminatami wynika, że żywica poliestrowa jest bardziej elastyczna, niż epoksydowa. Jednak to zawsze laminat. Jest dobry na elementy, które nie są narażone na obciążenie udarowe (uderzenia), więc progi, lotka itp. Jednak dokładka zderzaka, szczególnie przedniego, długo nie pociągnie.

Jeśli miałbym doradzać, to proponuję dokładki z ABS'u... Odkształcają się, a nie łamią, jak twardy laminat.
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Lokalizacja: Konin

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: ramzes.kris »

hmmm.... na allegro znalazłem tylko te z ABS-u nie znalazłem.
A gdyby podłożyć pod laminat blaszka nierdzewke to chyba dłużej wytrzyma :)
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: remiq »

ramzes.kris, blaszka się odegnie i będzie brzydko wyglądać.
Progi dadzą radę, ale dokładka oberwie na krawężniku. W sumie laminaty można tanio naprawić...
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
ramzes.kris
Forumowicz
Posty: 404
Rejestracja: 21 mar 2012, 00:37
Auto: 1M
Model: 1.8 20v
Lokalizacja: Konin

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: ramzes.kris »

co myślicie o takim wyglądzie Steffcia?? Pomijając tylko to na światła z przodu no i ramke wokół grilla no i może blęde na tylnej szybie
Pracuje by żyć , a nie żyje by pracować :)
Było : 1.6 16v
Jest : 1.8 20v

http://toledoclubpolska.pl/viewtopic.php?t=6181
Awatar użytkownika
remiq
Zasłużony
Posty: 2973
Rejestracja: 04 kwie 2009, 21:55
Auto: Passat B5/Octavia 1U
Model: 1,9TDI AJM/1,9TDI AGR
Lokalizacja: Świętochłowice

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: remiq »

ramzes.kris pisze:co myślicie o takim wyglądzie Steffcia??

felga fajna :) Generalnie to jakoś tak wygląda, jak na siłę doklejane. Niestety taki jest minus dokładek do zderzaków..
Możemy wróżyć z fusów, ale najpierw musimy je POMACAĆ

Były: Seat Toledo 1/,6i=>1,9D '94 |Audi 80 B4 2,0E '91 | Citroen Saxo 1,5D '99
Jest: Volkswagen Passat B5 1,9TDI '00 | Skoda Octavia 1U 1,9TDI '99
Awatar użytkownika
Roxon40
Moderator
Posty: 4524
Rejestracja: 14 lis 2009, 22:37
Auto: Renault
Model: Laguna III 2.0 140KM PB
Lokalizacja: Zabrze

[ALL] Elementy poliestrowo-szklane czy żywica epoksydowa ?

Post autor: Roxon40 »

Gdyby nie te obklejone lampy i grill to nawet by to jakoś wyglądało
....... Było 121,8 KM i 253,1 Nm .......
....... Było 137,1 KM i 303,2 Nm .......
....... Było 154,5 KM i 339,7 Nm .......
:diabelek: EcuProject :diabelek:
:one: Jest 140 KM i 195 Nm Pb :582:
ODPOWIEDZ