Poszukaj ktoś już zamieszczał na forum fotki. Widziałem takie zarówno czarne w leonie jak i jasne w toledo. Te paski diod świecą bardzo słabo(jeżeli liczysz na efekt jak w światłach audi to sie bardzo zawiedziesz). To raz. A dwa nie mają homologacji na dzienne bo mają funkcje świateł pozycyjnych. Ja widziałem na żywo i nie jestem przekonany. Oczywiście to moja opinia (co do wyglądu).
Witam
Może odgrzeje trochę temat ale chciałem pokazać że lampy dzienne w Tolku mogą fajnie wyglądać.
Lampy produkcji Philipsa.
Gdyby ktoś był zaiteresowany to mam jeszcze jeden komplet do sprzedania w atrakcyjnej cenie, info na PW.
no i trochę lipa, bo nawet nie zbliżasz się do zachowania minimalnego rozstawu między światłami do jazdy dziennej - czyli 600mm (dla przypomnienia i ułatwienia obserwacji: tablica rejestracyjna ma szerokość 520mm)
Zależy jak na to patrzeć. Na światłach dziennych jeżdżę już trzeci rok, moi koledzy na nich jeżdżą, mam nawet kuzyna w krakowskiej drogówce którego rozpytałem na co zwracać uwagę przy lampach dziennych.
Miałem już wiele kontroli zwłaszcza na początku gdy u nas to była nowość i jeszcze nie spotkałem się z kontrolą rozmieszczenia lamp.
Podstawa to homologacja, przeznaczenie lamp i ich jakość. Chińskie niby lampy z niby homologacją mają być eliminowane z dróg.
szymekgd, i z tym się zgodzę, fakt że w przepisach unijnych nie jest to ujęte, ale sam rozsądek powinien mówić aby włączać światła. Ja włączam, żeby mnie nikt nie wjechał w kufer
ktorzy na dziennych jezdza przy ograniczonej widocznosci
a ci co w nocy jeżdżą na mijania i na ,,dziennych" to co? nieumijętne podpięcie i brak wiedzy na temat przepisów.... a jeszcze bardziej mnie wqrw**** ci co jeżdżą na halogenach i myślą że to światła do jazdy dziennej