Dobra problem rozwiązany.... jestem q**a 500zł w plecy i prawdopodobnie dobre przyguby wyrzuciłem...
Byłem teraz zamienić tylne koła na przód... i co ? jest spokój.... drgania zniknęły...
Przez swoją głupotę że nie zrobiłem tego od razu... niestety wprowadziło mnie to w błąd, że na zimówkach też miałem bicie, a na tych letnich w tantym roku było wszystko ok. W tym roku pojechałem je wyważyć, bo po ściągnięciu zimówek drgania zostały.... Dlatego, że w zawieszeniu było wszystko ok, zmieniłem te zasrane przeguby, które po wymontowaniu okazały się nie takie złe. Ale obstawiałem, że przy tej mocy i momencie może nawet minimalny luz dawać się we znaki... cóż poprawa była, ale drgania nie zniknęły do końca.
Teraz powód drgań jeździ na tylniej osi.
Witam
Dziś byłem u mechanika wymienić amory z tyłu a z przodu gumki od stabilizatorów , przyjechałem na 17 i od razu przy okazji zmieniłem na zimowe koła 15 cali na stalówkach i gdy odjechałem od mechaników zauważyłem że trzęsie mi kierownicą dość mocno od 110 gdy przyspieszam a gdy puszcze gaz to nie trzęsie , myślałem że to przez nie wyważenie koła ale odpada bo zrobiłem i dalej bile jak myślicie co to może być może to wina mechaników??
byłem własni u nich i okazało się że z przodu w prawym kole mam do wymiany tuleję , umówiłem się na 14 zobaczymy co to bd;d
[ Dodano: 2012-11-16, 15:39 ] Jednak tuleja nie pomogła ;/ jade zmienić na 17 może pomoże to w tedy bd wiadomo co jest grane ;d
[ Dodano: 2012-11-16, 17:07 ] zmieniłem koła na 17 225/45 i problem troszeczke ustał tak że od 110 - 120 lekko trzęsie a następnie przechodzi czyli tak jak miałem wczesniej , nie mam już sił co to może być ;/
[ Dodano: 2012-11-16, 18:29 ] Ma ktoś jakiś pomysł????????????
Witam mam taki mały problem. Jadąc dzisiaj autem w zakresie prędkości od 120-160 km/h dodając gazu czuć wibracje na kierownicy, a jak puszcze gaz wibracje ustają. Poniżej i powyżej tej prędkości wibracje nie są wyczuwalne albo w dużo mniejszym stopniu. Co obstawiacie?