Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

jonson22 pisze:dialog1979,

"00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
30-00 - Open or Short to B+
problem z prawym tylnym czujnikiem ABS zwarcie lub sygnał poza skalą, możliwe powody:
uszkodzony czujnik lub pierścień ABS
zbyt duża odległość pierścienia od czujnika
uszkodzony kabel pomiędzy czujnikiem a sterownikiem J104 ABS ( puszka z długą wtyczką na pompie ABS )
sama wtyczka przy sterowniku nie styka
w najgorszym wypadku uszkodzenie sterownika ABS"

Oki to sprawdzę.

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Silne wstrząsy mogą uszkodzić czujnik przyspieszenia poprzecznego.
czujnik który znajduję się na kolumnie kierownicy, najprawdopodobniej padnięty, może tylko nie podłączony, lub kłania się używana taśma.
Po skasowaniu nadal Ci powraca? Pali Ci się jakaś kontrolka?


Nie mogę skasować tego błędu vagiem. Żadna kontrolka się nie świeci.
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: jonson22 »

dialog1979, znajdź czujnik i sprawdź jego połączenie może wystarczy przeczyścić kostkę:)
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

jonson22 pisze:dialog1979,

"00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
30-00 - Open or Short to B+
problem z prawym tylnym czujnikiem ABS zwarcie lub sygnał poza skalą, możliwe powody:
uszkodzony czujnik lub pierścień ABS
zbyt duża odległość pierścienia od czujnika
uszkodzony kabel pomiędzy czujnikiem a sterownikiem J104 ABS ( puszka z długą wtyczką na pompie ABS )
sama wtyczka przy sterowniku nie styka
w najgorszym wypadku uszkodzenie sterownika ABS"

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Silne wstrząsy mogą uszkodzić czujnik przyspieszenia poprzecznego.
czujnik który znajduję się na kolumnie kierownicy, najprawdopodobniej padnięty, może tylko nie podłączony, lub kłania się używana taśma.
Po skasowaniu nadal Ci powraca? Pali Ci się jakaś kontrolka?


Sprawdzę ten czujnik pod kolumną w wolnej chwili.
Co do Abs to skasowałem błąd, patrzyłem kostkę przy kole, wygląda ok. Teraz mi się na rzie nie świeci kontrolka ABS. Zobaczymy jak długo. Wspomnę że ABS działa.

[ Dodano: 2012-07-11, 23:18 ]
Pojawił mi się jeszcze jeden błąd.
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Turbina dwa razy czyszczona. Wymieniona uszczelka pod głowicą. Ten błąd pojawia mi się przy prędkości 120-130. Mogę go wykasować ale przy notlaufie znów się pojawia. Czy winna może być grucha, jest skorodowana i się zacina,ciężko chodzi.
Co do Abs to usunąłem błąd i się na razie nie świeci i błedu też nie ma.

[ Dodano: 2012-07-22, 21:13 ]
Powiedzcie mi jescze co to za błąd??:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground
P1144 - 35-10 - - - Intermittent
Ktoś mi odpowie

Witajcie znowu. Wymieniłem czujnik ABS, wszystko fajnie wykasowałem błąd. Pojeździłęm trochę kontrolka zniknęła, dziś znów się pojawiła.
Druga sprawa. Wymieniłem gruchę i dalej wywala mi błąd
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
W czym może być jeszcze przyczyna?? Turbina czyszczona dwa razy.
Dodatkowo mam jeszcze taki błą
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Na dzień dzisiejszy zostały mi te dwa błędy.
Błąd 17965 mogę skasować, tego drugiego nie mogę.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2012, 07:16 przez dialog1979, łącznie zmieniany 1 raz.
k
kamcio1993
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:49

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamcio1993 »

Witam dziś podłączyłem w końcu auto pod komputer i przeskanowałem i znalazło mi dość dużo błędów byłbym wdzięczny jakbyście zobaczyli te błędy i co trzeba zrobić z nimi ? 17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached
P1562 - 35-10 - - - Intermittent

17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+
P1155 - 35-10 - - - Intermittent

17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation
P1561 - 35-00 - -

18039 - Accelerator Position Sensor (G79): Signal too High
P1631 - 35-10 - - - Intermittent

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -

00588 - Airbag Igniter: Driver Side (N95)
32-00 - Resistance too High

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)
27-00 - Implausible Signal

00852 - Loudspeaker(s): Front
36-10 - Open Circuit - Intermittent

00853 - Loudspeaker(s): Rear
36-10 - Open Circuit - Intermittent

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-00 - Open or Short to B+

00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-10 - Short to Ground - Intermittent
Sprawdzałem ten kody ale każdy rozumiem co trzeba zrobić, czy któryś może być od turbiny bo wygląda że zaczyna się zacierać?
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Skasuj i za kilka dni zobacz ktore wroca, bledow zwiazanych bezposrednio z turbina nie ma, ale komputer zapamietal problem z przeplywka, nastawnikiem i czujnikiem przyspieszenia.
Michal
k
kamcio1993
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:49

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamcio1993 »

oki zrobie tak dzis bylem w aucie i wyskoczyl mi blad 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - o to juz od turbiny mozna probowac jeszcze czysci zapieczone kierownice czy nie bardzo ?
Ostatnio zmieniony 27 lip 2012, 20:13 przez kamcio1993, łącznie zmieniany 1 raz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Turbina albo sterowanie nia, spsikaj wd40, rozruszaj sztange i pogon rozgrzane auto miedzy 2.5-3.5k obrotow, moze wysoka temp. spalin przepali nagar w turbinie...
Michal
k
kamcio1993
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:49

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamcio1993 »

rozruszałem sztange i auto lepiej troche chodzi ale po skasowaniu bledow znowu 2 bledy wrocily silnika 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
wiec nadal problem z turbina probowac ja teraz czyścic czy regeneracja ?
Awatar użytkownika
Sony
Administrator
Posty: 7094
Rejestracja: 20 sty 2009, 20:09
Auto: Seat Toledo 1M
Model: 1.9 TDI ASV++
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Kontakt:

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Sony »

kamcio1993, zrób logi statyczne (grupa 011) oraz dynamiczne (gr. 003, 008, 010, 011) to okaże się co w trawie piszczy.

Błąd 17965 może równie dobrze oznaczać problem z zaworem N75 lub przepływomierzem.
k
kamcio1993
Forumowicz
Posty: 12
Rejestracja: 06 lip 2010, 21:49

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: kamcio1993 »

oki zrobie ale bardziej na turbine mi pasuje bo jak dam gaz do konca na jedynce zeby sprawdzic turbine to leca smugi dymu i silnik trzesie
ODPOWIEDZ