Błędy z VAGa prośba o pomoc

ODPOWIEDZ
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Kierownice staly,blad IMMO wraca?
B
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Bambusek »

Tak, wczoraj go skasowalem i dzisiaj pojazwil sie na nowo... a co do kierownic to miales racje w 100% Kolego :) Wszystko wyczyszczone i teraz chodzi jak nalezy - mam nadzieje :)
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Blad sie zapisuje, ale auto odpala? Kluczyk ten sam co zawsze?
B
Bambusek
Forumowicz
Posty: 53
Rejestracja: 15 lut 2012, 11:33

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: Bambusek »

Tak kluczyk ten sam, auto odpala normalnie... Wczoraj tylko zapalil i za kilka sekund zgasl, a teraz jest ok! Moglem cos Vagiem przestawic pewnie
Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 17:40 przez Bambusek, łącznie zmieniany 1 raz.
s
szymekgd
Forumowicz
Posty: 4280
Rejestracja: 27 lip 2010, 14:22

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: szymekgd »

Skasuj blad w zakladce zegary.
p
piotrass77
Świeżak
Posty: 2
Rejestracja: 24 cze 2012, 00:23

Bład 18020 pomocy

Post autor: piotrass77 »

Witam!
Panowie, zakupiłem Seata Toledo II 1,8 benzyna na automacie, silnik ADR.
Pojechałem na stację diagnostyczną i diagnosta stwierdził,że za wysokie są jakieś wartości spalin. ( norma to 0,5 a u mnie 11)
Okazało się,że przelewa paliwo na wolnych obrotach i trzęsie nim lekko,tak jakby jeden cylinder nie pracował,na wyższych obrotach jest ok.Po podpięciu do komputera pokazuje błąd 18020 ( nieprawidłowo zakodowany sterownik silnika)

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... ctly_Coded

Nie wiem,czy ktoś w niemczech wymieniał komputer i coś nie pasuje,był wymieniany na pewno klucz z immobilizerem,bo jest taka informacja w module komfortu,byłem u gościa od immobilizerów i powiedział mi,że z tym jest wszystko ok.Mechanicy rozkładają ręce,nie ma chyba żadnego fachowca w trójmieście od takich rzeczy,bo nikogo nie mogą mi mechanicy polecić.a może wystarczy mu na nowo zakodować sterownik.nie wiem,mam już dosyć,człowiek jedzie do fachowców,bo się na tym nie zna i okazuje się,że nie są w stanie mi pomóc.
może ktoś z Was jest wstanie mi pomóc??
Z góry dziękuję!
l
lukogi
Forumowicz
Posty: 217
Rejestracja: 26 paź 2011, 19:55

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: lukogi »

miałem 2 błędy, których nie dało sie skasować:
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-00 - -
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
wymieniłem przepustnice i dalej to samo. Ma ktoś jakiś inny trop?
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: jonson22 »

piotrass77, Najlepiej podmień kompy i sprawdź czy też masz takie obiawy po zamianie
d
dialog1979
Forumowicz
Posty: 116
Rejestracja: 12 lip 2011, 21:56
Auto: 1M
Model: 1.9 TDI 110KM
Lokalizacja: Legnica

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: dialog1979 »

00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Ktoś pomoże?
j
jonson22
Forumowicz
Posty: 788
Rejestracja: 04 wrz 2009, 00:36
Auto: ...
Model: ...
Lokalizacja: Warszawa

Błędy z VAGa prośba o pomoc

Post autor: jonson22 »

dialog1979,

"00287 - ABS Wheel Speed Sensor: Rear Right (G44)
30-00 - Open or Short to B+
problem z prawym tylnym czujnikiem ABS zwarcie lub sygnał poza skalą, możliwe powody:
uszkodzony czujnik lub pierścień ABS
zbyt duża odległość pierścienia od czujnika
uszkodzony kabel pomiędzy czujnikiem a sterownikiem J104 ABS ( puszka z długą wtyczką na pompie ABS )
sama wtyczka przy sterowniku nie styka
w najgorszym wypadku uszkodzenie sterownika ABS"

01423 - Lateral Acceleration Sensor (G200)
Czujnik zespolony przyspieszenia poprzecznego G200
Silne wstrząsy mogą uszkodzić czujnik przyspieszenia poprzecznego.
czujnik który znajduję się na kolumnie kierownicy, najprawdopodobniej padnięty, może tylko nie podłączony, lub kłania się używana taśma.
Po skasowaniu nadal Ci powraca? Pali Ci się jakaś kontrolka?
ODPOWIEDZ