Sony pisze:dialog1979, do poprawy masz z pewnością kąt wtrysku, a logi to powinieneś zrobić dynamiczne najlepiej. Statyczne z kolei jak robisz grupy 11-tej to zrób je w trybie BS (Basic Settings)...
Sony pisze:dialog1979, do poprawy masz z pewnością kąt wtrysku
Sony pisze:Następnie zrób logi dynamiczne grup: 008, 010, 011 (każdą grupę zrób osobno)
Nigdy nie zdarzyło mi się tak, żeby w BS kąt wtrysku różnił się diametralnie od normalnego trybu logowania (MS). Płyn chłodzący miał 91,5-93 stopni co widać po loguszymekgd pisze:Pytanie czy auto mialo 90st. i czy log jest w BS?

Ja tam aż takim specem nie jestemszymekgd pisze:Na poczatek raczej 003 + 011, zeby zobaczyc jak sie ma cisnienie doladowania do ilosci powietrza...
Po mojemu to w 003 nic innego nie zobaczysz jak wartości recyrkulacji spalin 
Nigdy nie zdarzyło mi się tak, żeby w BS kąt wtrysku różnił się diametralnie od normalnego trybu logowania (MS)
Sony pisze: Po mojemu to w 003 nic innego nie zobaczysz jak wartości recyrkulacji spalin
A myślisz, że ja pamiętamszymekgd pisze:A jak przelaczasz z MS do BS to nie slyszysz zmiany pracy silnika? Wg. mnie w BS masz kat ustawiony na pompie, a w MS kat zadany aktualnie przez ECU i pewnie na wolnych sa zblizone.
? Jakoś nie zwracałem na to uwagi
Tak czy siak de facto wartości są zbliżone, no ale niech kolega sprawdzi tak jak napisałeś 
Ja tam w dynamicznych też nie widzę nic innego poza wartościami tyczącymi się recyrkulacji spalin i EGR, no ale jak już pisałem aż taki spec nie jestemszymekgd pisze:Mialem na mysli dynamiczne
Ale fakt, na temp. w 007 nie zerknalem, a w 000 nie lubie przeliczac![]()
Nawet trafiłem, bo jak tak teraz chciałem ten mój wzór na przeliczanie zastosować ponownie to coś lichy jest
No ale wskazanie gdzieś tak od 65 do 35 w pozycji siódmej oznacza, że silnik jest rozgrzany 
mrowa_83 pisze:czy na biegu jałowym powinni się to cięgno ruszać co chwile? - widziałem to na jakimś filmiku o 1,9 ale nie ALH.
mrowa_83 pisze:Jeśli ruszam ręką z góry to delikatnie się rusza ale to pewnie skok 2-3 mm - a nie 2 cm skoku. Da radę to jakoś sprawdzić bez wyjmowania turbo? To ciągięko powinno się ruszać na wyłączonym silniku?