1. odpal na zimnym, równo powinien wskoczyć na 1100 obrotów i jak się rozgrzeje po kilku chwilach zejdzie na ok 800. Nic nie gazuj obserwuj cały czas czy ładnie chodzi (równo).
2. sprawdź cały pas przedni, czy nie wygląda na składany. (na zdjęciach niby ok).
3. po kolei otwieraj wszystkie drzwi osobno i sprawdzaj czy załącza się w czasie otwarcia lampka w podsufitce i kopertówka na drzwiach. Przy drzwiach kierowcy przełącz włącznik świateł na włączony czy zabrzęczy. Wszystko pierdoła ale jak mikrostyki do wymiany to zawsze parę zł do urwania. Niby od kierowcy wymieniony zamek.
4. nastaw klimę na max zimno i sprawdź czy powietrze lecące z nawiewu jest dobrze schłodzone.
5. Zrób zdjęcie wlepki w bagażniku przy kole zapasowym i na forum do rozkodowania.
6. Zdejmij osłonę silnika (4 śruby na imbus, 45 sekund roboty) i poobserwuj jak silnik wygląda.
7. Podnieś siedziska tylnej klapy popatrz na stan blachy pod nimi, powpychaj tam palca pod tapicerkę (rdza, woda, syf, brud wszystko daje do myślenia)
8. Polej obficie wodą po drzwiach
żebyś wiedział czy już do uszczelniania czy może zrobione
9. Opony wydaja się już zjechane ale ciężko dokładnie stwierdzić po tych zdjęciach.
10. Spalanie o którym mowa to bardzo minimalne przy PSJ
11. Sprawdź składanie lusterek i ogrzewanie (wymiana maty jak coś to też jakiś koszt).
12. Auto wydaje się być zadbane i ze zdjęć wygląda całkiem ok, więc jak po oględzinach się to utwierdzi to myślę, że godny zakupu.