jabaraks pisze:A więc tak. Od jakiegoś czasu zbieram kasę na regenerację turbo. Problem miałem taki, że przepuszczała olej zdaniem kilku mechaników. Sam mechanizm wkręcał się w porządku.
Zadzwoniłem więc do zakładu w Mielcu, żeby umówić się na termin, bo chciałem zrobić to na miejscu w jeden dzień. Pani wytłumaczyła mi, że jeżeli wszystko się wkręca tak jak trzeba to wcale nie musi być zła turbina, tylko jest nieszczelność w podobnym miejscu i wygląda, że to turbina. Poleciła mi mechanika w Krakowie, który miał mi sprawdzić, żebym na marne do mielca nie jechał.
Facet obadał i zawyrokował, że turbo jest w porządku, trzeba uszczelnić silnik tu i ówdzie i będzie w porządku. Zostawiłem więc auto u niego, żeby to zrobił.
Gdy wracałem autostradą po zrobionej robocie zauważyłem, że auto nie jest tak zrywne jak wcześniej, ogólnie obroty rosną wolniej niż poprzednio a na czwartym biegu w ogóle trudno przekroczyć 3 tys. Ponadto gdy wysiadłem z samochodu przy włączonym silniku było słychać na jałowym biegu lekkie syczenie.
Czy znowu mam tyle szczęścia, że mechanik zepsuł coś co wcześniej działało w porządku?
Witajcie po dłuższej przerwie. Jestem po czyszczonej turbinie i zrobieniu uszczelki pod głowicą przez mechanika. Po wyczyszczeniu dwukrotnym nadal mam notlaufa przy predkości 120 km lub wysokich obrotach. Mechanik mówił że grucha jest skorodowana i nie chodzi lekko, czy to moze być powodem? EGR zaślepiony.
Na Vagu mam taki błąd który można wykasować
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent
Oto logi które zrobiłem nie dawnoProszę o pomoc.
Log (0 - 007)
Log (1 - 000)
Log (2 - 011)
Log (3 - 003)
Reszte logów jak znajde chwile