Sporo przyspieszony, ale wplywu na odpalanie nie ma, wrecz powinno byc lepsze w zimie, taki kat jest niekorzystny dla sinika, no i dzwiek klekota jest paskudny, mialem podobny i mnie draznil, wg. mechanik powinien go w ramach gwarancji przestawic na prawidlowy dla tego silnika, czyli ok.51st., lub przyspieszyc do ok. 60st.
Jak chcesz podrazyc temat to zloguj stat. i dynam. grupy: 001-dawka paliwa, 004-kat wtrysku, podane wczesniej odpowiedzialne za temp., 005-dawka startowa paliwa oraz 012-czas grzania swiec. Problemy zaczely sie od wymiany czujnika temp. czy po regeneracji pompy/wtryskow? Jezeli wtryski robiles po ustawieniu kata to mogl sie zmienic.
kri591 pisze:mówi ze kat wtrysku ustawiał ta śruba co jest na pompie na 12 st. ?
Jezeli db rozumiem to ta sruba, pomiedzy wyjsciami na wtryski w tloko rozdzielaczu, ustawil pompe w pozycje 0, do ustawienia kata trzeba ustawic ja na rozrzadzie,