szymekgd, tak jedno, to pompą więc mówię że jeśi ją przestawiają w tą i w tamtą, to ciekawe jak ma teraz ustawione, a drugie to pompa ma na dole zawór regulacji kąta wyprzedzenia wtrysku, ale gdyby był uszkodzony to by świeciła kontrolka silnika
Niestety nie mam VAG'a. Nie pamiętam jakie dokładnie były jednostki i w których rubrykach.
Czy z tym przestawieniem pompy mogę poczekać do weekendu? Czy da się ustawić tak abym nie słyszał tej 'twardzszej' pracy silnika? czy niestety już musi tak być?
Wtryski mechanik sprawdzał przed włożeniem to podobno były w dobrej kondycji.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2012, 12:39 przez Wrobel, łącznie zmieniany 1 raz.
marek_igor, nie wiem czy bedzie kontrolka sie palila,raczej nie,ale w logu 004 wyjdzie czy zawor n108 prawidlowo reguluje kat,jezeli byla zdejmowana glowica to bym sprawdzil wtyczki osprzetu.
[ Dodano: 2012-03-28, 12:42 ] Wrobel, jezeli to przestawiony kat na pompie to nie tylko Ty tak jezdzisz,niech go magicy ustawia w vagu,a nie na sluch...
witam
poczytałem poczytałem...i właśnie wróciłem ze sklepu i mam pytanie...
tolek wszystko gra i śmiga ale od czasu do czasu lubi nie odpalić
tzn. przez ostatnie pol roku wykręcił mi ten numer może 5 razy
kręci, ale jakby nic ..jakby wogóle ropy nie dawał
a co najdziwniejsze ...otwieram wtedy maskę po pierwszym przekręceniu gdy nie odpali ..zamykam maskę wsiadam i odpalam...co to może być??
Bardziej brak zasilania na zaworze odcinajacym paliwo n109 pompy, znajdziesz go na gorze glowicy tlokorozdzielacza, ale myk z otwieraniem maski nie powinien miec nic z nim wspolnego, pasuje on bardziej do niskiego stanu oleju...
Mi się kilka dni temu coś pojawiło z odpalaniem, jak auto postoi dobre kilka h, najlepiej przez noc. Wsiadam chce odpalić, złapie i za chwile gaśnie i nie chce odpalić, pod pompuje trochę paliwo włączając i wyłączając zapłon i później tak przez 5 sekund musi pokręcić i w końcu załapie. Później może stać nawet 4h i odpala od strzału.
Efekt taki jakby się cofało paliwo. Gdzie szukać?