migacz1981, to delikatnie przestawiony kat i nie powinno byc roznicy, osobiscie mam przyspieszony na 60st. (wlasnie AFN) i teoretycznie powinien: lepiej odpalac (nie narzekam), miec wieksza moc (min.), byc roznica w spalaniu (min.), troszke inaczej klekotac..
QKi pisze:identyczny problem jak mój i tam okazało się że lały wtryski...
migacz1981 pisze:Według mnie widziałbys ten dym
Spotkalem sie
tylko w necie (odpukac) z lejacymi wtryskami i roznie bylo, jezeli kopcil to od razu podejrzewano wtryski, w linku stwierdzono to po ich sprawdzeniu na stole, ale osobiscie uwazam, ze skoro wtryski otwieraja sie przy nizszym cisnieniu lub sa zabrudzone, to moga byc przyczyna. Tylko, ze powinno byc to tez odczuwalne w jezdzie: problemy z moca, drgania spowodowane zlym wtryskiem w ok. 2-3tys obr, podwyzszonym spalaniem...Na poczatek pomysl nad wlaniem czegos do ich czyszczenia, np.stp, pamietaj tylko, ze nalezy przed tym wymienic filtr paliwa, zeby z niego nie wyplukalo syfu w uklad.