Podpiolem pod lampke tylnia pasazera oraz pod akumulator 12 od wkretarki.
Przed montazem chcialem przetestowac czy dziala.
Lustro mialo kolor zółty gdzie w necie wszystkiie lusterka przed podaniem zasilania sa biale a dopiero po podanu napiecia zmieniaja swoja barwe.
Podpinalem bialy przewod pod + a brazowy pod minus i nic sie nie dzialo. mimo zaklejania tasma czujnikow i swiecenia w nie.
Jakby ktoś chciał dołożyć fotochromy zewnętrzne to montowane były w audi a3, a4, a6, a8. Steruje nimi lusterko wewnętrzne poprzez piny 4 i 5, więc jak się środkowe ściemnia to i boczne się sciemniają (u mnie na razie tylko prawe).
To co udało mi się znaleźć w necie:
4B0 857 535 C Spiegelglas plan mit
Trägerplatte aut. abblendbar links
175x100mm- lustro, płyta grzewcza,
mocowanie, automatyczne
ściemnianie, lewe, wymiar
175x100mm
4B0 857 535 D Spiegelglas konvex mit
Trägerplatte aut. abblendbar links
175x100mm - lustro wypukłe, płyta
grzewcza mocowanie, automatyczne
ściemnianie, lewe, wymiar
175x100mm
4B0 857 535 E Spiegelglas asphärisch-
weitwinkel mit Trägerplatte aut.
abblendbar links 175x100mm
- szkło asferyczne-szerokokątne, płyta
grzewcza, mocowanie, automatyczne
ściemnianie, lewe, wymiar
175x100mm
4B0 857 536 F - Spiegelglas rechts,
konvex, beheizbar,
autom. abblendend 175x100mm -
lustro wypukłe, płyta grzewcza,
mocowanie, automatyczne
ściemnianie, prawe, wymiar
175x100mm
4B1 857 536 E Spiegelglas konvex mit
Trägerplatte aut. abblendbar rechts
125x100mm - lustro wypukłe, płyta
grzewcza, mocowanie, automatyczne
ściemnianie, prawe, wymiar
125x100mm (małe)
Mam oryginalnie 6 pinów, ale gdzieś czytałem. że jak lusterko jest na 3 piny to 4, 5 i 6 są na płytce i wystarczy przylutować przewody.
[ Dodano: 2012-06-15, 18:00 ] Dziś demontowałem uchwyt lusterka z szyby przedniej. Wprawdzie nie był to uchwyt z seata tylko z peugeota, ale też wklejany na czarnym kleju do szyb. Kupiłem w zoologicznym żyłkę plecionkę nr 16 i od góry ruszając w prawo i lewo ciąłem klej aż do dołu. Następnie nowy uchwyt i szybę posmarowałem polimerem i po około 30 minutach przykleiłem uchwyt klejem do szyb.
Łudziłem się, że mam lustro przystosowane do obsługi, patrząc po ilości pinów we wtyczce. Nie spojrzałem jednak na liczbe kabli wychodzących z lusterka Okazuje się, że są to 4ry kable. Musiałem więc rozerbać lustro, aby zobaczyć czy jest sens dalej walczyć:
Brakuje pinu 4 i 5. Bazując na pierwszym poście spróbuję dołożyć. Piny są we wtyczkach gotowe do zarobienia (tyle dobrego). Na pierwszej fotce widać, że coś pod te piny jest wyprowadzone, więc może wystarczy jednak te dwa kabelki. Pewnie chujkom z VW nie opłacało się projektować dwóch różnych płytek, ale żeby nie było za dobrze ludziom którzy kupili tańsze wersje, to zabrali po prostu te dwa przewody A za wersje z dodatkowymi pinami wołali sporoo więcej...
[ Dodano: 2012-12-02, 15:49 ]
Okazuje się że niestety na 4tym pinie nic się nie pojawia Aleeee, można wyciągnąć to z kabli idących bezpośrednio do lustra Ważne - pojawia się tam max 1.3V i to jest wartość prawidłowa. Nigdy nie próbujcie podłączyć wkładu fotochrom pod 12V bo go usmażycie. Ważna jest też polaryzacja. We wkładzie plus idzie na dół a masa na górę (opisane wyżej w PDF).